9 Haziran 2011 Perşembe

Bilişim Eğitim Merkezi Bayilik Veriyor

Kategori: Eğitim
Firma İsmi: Bilişim Eğitim Merkezi

Bayilik Şartları :
Bilişim Eğitim Merkezi faaliyete başladığı ilk günden itibaren eğitim kalitesini uluslararası standartların üzerine çıkarmaya özen göstermiş ve bu alanda başarılar elde etmiştir. Eğitimini vermiş olduğu yazılımların dev üreticileri başta MICROSOFT, CISCO, ADOBE, AUTODESKolmak üzere  Corel, ArchiCAD, SolidWorks, Sta4-CAD,  Nebim gibi iş ortaklarının yetkinliklerine sahip olmuş ve Yetkili Eğitim Merkezi olarak hizmet vermektedir.  Bu yetkinlikler ile eğitimde kalite konusunda gücüne güç katan ve mezun kursiyerlerine uluslararası geçerliliğe sahip sertifikasyon imkanı sunabilen bir kurum haline gelmiştir. 

İletişim Bilgileri
Adres:Genel Müdürlük:Söğütlüçeşme Caddesi Vişne Sokak No:46 Kadıköy/İstanbul Ayrıca Kadıköy,Beşiktaş,Bakırköy,Eskişehir,Konya ve Bursa'da şubelerimiz bulunmaktadır.
Telefon:02165509950
Web Sitesi:http://www.bilisimegitim.com
Email:
franchise@bilisimegitim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder