19 Kasım 2007 Pazartesi

KARACAKAYA SU bayilik veriyor

  • Firma Tanıtımı: Uludağ'ın bir armağanı olan Karacakaya Su, 1400m yükseklikte bulunan kaynağından alınarak şişelenen doğal bir kaynak suyudur.
  • Faaliyet Alanı: Doğal kaynak suyu
  • Bayilik Şartları: Görüşme sonucunda.
  • Bayilik Paketlerinin İçeriği: Bardak, 0.5 LT, 1.5 LT, 5 LT, 10 LT, 19 LT Pet, Damacana 19 LT
  • Bayilik Verilecek İller: Görüşme sonucunda tüm Türkiye.
  • İlgili Kişi: Erdem BARAK
  • Adres: Soğukpınar Köyü/Osmangazi BURSA
  • Telefon: (0224) 453 42 03 - 04 - 05 , 0533 445 77 33
  • Websitesi: www.karacakaya.com

Kaynak: www.iskuruyorum.com

21 yorum:

kazmotores dedi ki...

4520305 nolu telefon yanlış boşuna aramayın

Adsız dedi ki...

aydına teslim ürün fiyatlarınızı verecegim adrese bildirebilirmisiniz...mday23_ay@hotmail.com

Adsız dedi ki...

karacakaya suyu talı bayılık mı verecek yoksa ana bayılık mı verecek

Adsız dedi ki...

merhaba tekirdağ-çorlu ya ürün teslim fiyatınızı[ 200-damacana,50 koli 0,5 lt,50 koli 5 lt ,50 koli 1,5 lt]mail adresime bildirirmisiniz.oktaygul-08@hotmail.com

Adsız dedi ki...

MERHABALAR BEN BURSADAN YAZIYORUM İSMİM
AŞKIN UYGUN. BAYİLİK ALMAK İSTİYORUM ŞARTLAR NASIL VE DE TUTARINI ÖĞRENMEK İSTİYORUM ŞARTLAR NASIL ARAÇ VERİLİYORMU BU KONUDA BENİ AYDINLATIRSANIZ MEMNUN OLURUM.HOŞÇAKALIN SAYGILARIMLA... TELEFONUM- 0538 634 88 61 /askinuygun@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben MERSİNDEN basvuruyorum MERSİNE teslm fiyatınz ödeme şekli nasıl bu konularla ilgili aydınlatırsanız sevinirim...MURAT DURMAZ... TÖMÜK/MERSİN..muratdurmaz89@gmail.com
not:alt tire 2 tane olacak...saygılarımla hayırlı işler..

Adsız dedi ki...

selam ben hasan istanbul bahçeşehirden bende bayilik almak istiyorum şartlarınız nedir bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim 0544 359 38 64

Adsız dedi ki...

merebalar ben istanbul gaziosmanpaşada 3 senelik bayiyim ama yeni bi marka arıyorum kendime ilgililere duyurulur tel:0545 347 51 52

Adsız dedi ki...

istanbul b.çekmece mevkiine bayilik almak istiyorum. şartlarınızı mail atıp aydınlatırsanız sevinirim.

birkandemirelli@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BEN BATMANDAN SABRİ ÇELİK BAYİLİĞİNİZE TALİBİM NAKLİYETE SİZE Mİ AİT BİRDE ARABA VERİYORMUSUNUZ ŞARTLARINIZDA TAM OLARAK NEDİR BİRDE DOLAP VERİYORMUSUNUZ ŞARTLARINIZIND NE OLDUĞUNDAN VE KAR İMAJINDAN BENİ HABERDAR EDERSENİZ SEVİNİRİM 0537 340 02 20 HABER BEKLİYORUM BATMAN SAYGILAR...

Adsız dedi ki...

ben diyarbakır bayiliğine talibim.şayet bu imkan bana verilirse bu işi maksimum seviyede yapabileceğimden şüpheniz olmasın.cvp bekliyorum iyi çalışmalar diliyorum.05322320460

Emin Aygün dedi ki...

Emin Aygün:Tercubeli iso 9000kalite belgesi olan işyrinde uzun yıllar çalışmış halk,la ilişkileri iyi deneyimli uzman.hedef müşteri menmunyeti Ankara Eryaman 1,2 etap,a Bayilik almaki stiyorum.şatlarınızı bidirirseniz menmun olurum saygılar tlf. 05325485250 aygunemin23@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merheba ben tekirdağ corludan ürün teslim fiyatlarınızı ve nakliye sizemi ait öğrenmek istiyorum bayilinize talibim kendim iki seneden beri nestle su firmasinda calisiyorum bu ise girmeye karar verdim cevabınızı tek_kalpp@hotmail.com verirseniz mennun kalırım hayırlı işler.

Adsız dedi ki...

bilecikten ahmet ben ana bayilik istiyorum bu konuda bilgi verirmisiniz

isimsiz dedi ki...

selam. istanbul anadolu yakasında su bayiliği yapmaktayım pendik bayiliğiniz yoksa şartlarınızı görüşmek isterim 0 533 562 03 04 murat OKUR

İSİMSİZ dedi ki...

selam.öneri olarak almış oldugum markanızın pendik bayiliğini almak istiyorum aciliyeti olduğunu bilmenizi isterim mümkünse eğer şartlarınızı görüşmek istiyorum murat OKUR 0 533 562 03 04

Adsız dedi ki...

05322080076 tuzla bayılıyı almak istiyorum

ferat dedi ki...

slm ş urfa siverek bayiliginize talibim eger bayilik verilirse benım cevrem geniştir hiç kuşkunuz olmasın yapabilirim tşk 546 402 0909 email ferat_baysal@hotmail.com

mustafa kurt dedi ki...

slm ıstanbul bağcılarda su ıstasyonum var 10 yıldır faalıyetıme devam edıyorum sızınle çalışmak ıstıyorum şarlarınızı oğrene bılırmıyım tel 0532 387 30 74

Adsız dedi ki...

slm bursa atıcılar mahallesine bayilik almak istiyorum şartlarınız nelerdir öğrenebilirmiyim ilhan_bekci42@hotmail.com 0532 5172942 teşekkürler

Adsız dedi ki...

MERHABALAR BEN IĞDIR DAN SU BAYILİĞİNİ ALMAK İSTİYOM ŞARTLARI ÖĞRENMEK İSTİYOM CEP 05447765576

Yorum Gönder