22 Kasım 2007 Perşembe

İddaa Bayilik Şartları

Hem Türk hem de yabancı liglerden pekçok maç içinden istediğimizi seçip, hergün oynayabildiğimiz bir futbol tahmin oyunu olan İddaa 'nın, bayilik almak isteyenler için iyi bir tercih olacağını belirtmekte fayda var.

İddaa Bayiliği almak isteyenler,
  1. Öncelikle T.C. Vatandaşı olmalı,
  2. Sabıkası bulunmamalı,
  3. Açacağı işyeri işlek bir caddede olmalı,
  4. Açacağı işyerinin, diğer iddaa bayi ile arasında en az 250 metre mesafe olmalı,
  5. Ruhsat, kira kontratı, işyeri açma izin belgesi gibi ticari işletmeyle ilgi evrakları temin etmeli,
  6. 2100$ teminat vermelidir.
Spor toto yetkilileri, yukarda belirttiğimiz şartları yerine getiren iddaa bayii adaylarının müracaat ettikleri yeri inceliyor ve de her şey uygun bulunursa bayilik veriliyor.
İddaa bayilerinin karı, elde edilen toplam hasılatın %9' u oluyor. Bunun dışında da 1500 YTL' ye kadar ödemelerine izin verilen iddaa ikramiyelerinin de %2' sini alıyorlar. Oldukça kazançlı bir iş...





285 yorum:

1 – 200 / 285   Yeni›   En yeni»
iskender dedi ki...

meraba ben izmir karşıyakada acilen iddaa bayiliği açmak istiyorum ilgilenirseniz çok sevinirim numaram 05353799940 teşekkürler

yilmaz dedi ki...

ben adana'dan yılmaz iddia bayiliği almak istiyorum yardımcı olurmusunuz.tlf.0542 744 12 44-0539 458 81 82.yilmaz-findik@HOTMAİL.COM

yakupgul61 dedi ki...

ben mehmet elik istanbul da iddaa bayisi acmak istıyorum yardımcı olursanız memnun olurum numaram 0535 339 32 15 tskler

şengün dedi ki...

ben trabzon dan savaş.trabzonda idda bayiliği almak istiyorum.tel.0533 811 03 52.iyi çalışmalar

gökhan dedi ki...

iddaa bayiligi almak istiyorum.5555610210 gökhan

TyK dedi ki...

Antalya da işlek ve güzel bir mevkide iddaa cafe açmak istiyorum. dükkanı hazır, metre karesi çok yüksek iki katlı ve güzel bir cadde de... ilgilenirseniz sevinirim. Taylan KIRGIN 0533 471 60 07

cagan dedi ki...

merhaba bende yorum yazan diğer arkadaşlar gibi iddaa bayisi açmak istiyorum bulunduğum semtte sadece bir tane bayii var ve burda potansiyel çok en az 2 veya 3 bayii daha lazım bizim semte yardımcı olursanız minnettar kalırım bu arada istanbul taşdelendenim 0545 527 60 27 -2164846333

Unknown dedi ki...

ben balıkesirden mesut ocak.bulunduğum mevkii 3 mahallenin ortak caddesi ve hiç iddaa bayi yok.benimde yerim tam bu caddenin en ortasında 5 buyuk market ve 3 pazar yeri mevcut.ayrıca hava kuvvetleri lojmanları ve bursa izmir cevre yolu cıkısıda bu cadde de boyle bir caddede dusunun nekadar iş yapabilirsiniz.yerim musait ve suanda bilişim sirketim var faaliyet gosteren.bu işide kendim zaten oynamaktayım ve meraklıyımda.eger bana yardımcı olursanız minnettar kalırım .saygılar.506 284 62 91-266 244 35 34

asigo jayjay dedi ki...

uşakta bayilik açamak istiyorum fakat nereye basvuracağımı bilmiyorum yrdım ederseniz sevinirim.caglayan1907@hotmail.com

ali baba dedi ki...

slm acil iddaa bayilik istiyorum istanbulda

ali baba dedi ki...

acil iddaa bayilik istiyorum 05352096506 istanbul

tayfun dedi ki...

balıkesir manyas ilçesinde iddia bayiliği açmak istiyorum fakat nereye nasıl başvuracağımı bilmiyorum yardımcı olursanız memnun olurum tlf:05435146947

BiRoL dedi ki...

istanbul zümrütevlerde bakkalım boş dükanım var semtimizde sadece bi tane bayii var ikinci olmak istiyorum kim ilğileniyor bilmiyorum ama yardımcı olursanız sevinirim 0506 271 87 80

beycan dedi ki...

selam ben karşıyakadan beycan bozkurt iddaa bayiliği almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim 0535 561 90 67

kemal dedi ki...

merhaba selamlar ben ıstanbuldan kemal iddaa bayiligi acmak ıstıyorum eger bu konu hakkında benı bılgılendırırsenız sevınırım ıstanbul un neresı olursa olsun fark etmez bu konu hakkında da bana yardımcı olursanız sevınırım sımdıden cok tskler 0546 657 79 79--0536 338 79 19 veya da marka.marka@hotmail.com dan bana ulasabılırsınız

ersan dedi ki...

merhabalar ben tekirdağ çorludan ersan benım bilardo salonum var ve iddaa bayı açmak istiyorum gereklı sartları gordum suan icin makul gozukuyo basvuru nasıl yapilması konusunda benı bilgilendirirsenız sevinirim 05386682834

ahmet dedi ki...

slm ben ahmet bende ıddaa bayılıgı acmak ıstıyorum bılgısı olanların yardımlarını beklıyorum tel:05468748400

Unknown dedi ki...

merhaba ii akşamlar sevgili site yöneticisi beyfendi ben Şeref MAŞALI Bartın/Ulus ilçesinde oturuyorum..sizden bir konuda yardım almak istiyorum.efendim şöyle anlatayım 3300 nüfuslu bir ilçede oturuyorum bulundugum yerde bir tane iddaa bayi var ama çogu insan b durumdan rahatsız sebebi ise iddaa bayiliğini tam anlamında yapmıyor sadece bulundugu yerde sadece makina oyna git çevremizdeki iddaa sever arkadaşlarımızda iddaa oynanacak güzel bir ortam edinmek istiyorlar..sebebim bu durumdan istifade değil kesinlikle ben şuan bir kafe açma aşamasındayım ve bu konuda sizden yardım talep ediyorum acaba bir iddaa bayiliği nasıl alabilirim iddaa ortamı kafe açacagım için gayet müsait ve düzenli yardımlarınızı bekliyorum neler yapmalıyım ve nerelere başvurmalıyım..şimdiden çok teşekkürler umarım mutlaka görüşürüz ve bana yardımcı olursunuz.ŞEREF MAŞALI Tel: 0 532 782 41 51--0 542 348 21 09...görüşmek ümidiyle...

yeko dedi ki...

merhaba ben istanbul bahçelievlerde acil iddaa bayi açmak istiyorum. dükkanım oldukça işlek bir yerde ve gayet geniş bir mekan. yardımcı olursanız sevinirim 0532 569 21 10.

sedat dedi ki...

merhaba ben sedat izmir ciglide iddaa bayiligi acmak istiyorum ilgilenmeniz bana yardımcı olmanızı arz ederim saygılarla
no, 05555860715

mnrgnc dedi ki...

meraba ben silivri seymende acilen iddaa bayiliği istiyorum. dükkanım işlek bir caddedir.kuruyemiş ve tekel bayiiyim.ilgilenirseniz çok sevinirim numaram 05353226789 teşekkürler saygılarımla...

nihat yakut dedi ki...

merhaba ben izmir altındağ çamkule mahallesinde muracat ediyorum burda hiç iddaa bayisi bulunmamakta milllet oynamak için kilomtrelerce gidiyor ve ben iddaa bayiliği almak istiyorum mekan sahibiyim şartlarınız uygundur ilgilenirseniz sevinirim cep numaram 05442098209

Adsız dedi ki...

merhaba istanbul da işlek bir caddede iddaa bayiligi almak istiyorum.05446149646

ali dedi ki...

merhaba sayın yetkili gebze beylik bağı mahallesinde oturmaktayım bu bölgeye ait 8 mahalle bulunmaktadır.bu bölgede oturan iddaa sevenler iddaa oynayabilmek için gebze merkeze toplu taşıma araçları ile gitmektedir.toplu taşıma araçlarına verilen paraları da göz önünde bulundurursak ciddi paralar meydana gelmektedir.bu başvurumun dikkate alınmasını ve bölgede 2 adet işlek cadde buludğunu ve şartnamenizi okuduğumu kabul eder ve beyan ederim.tel 0532 372 5136 Ali YALSIZ

Adsız dedi ki...

merhaba ben mersin merkez güneykent mahallesı mımar sınan bulvarı uzerınde iş yeri sahibiyim.burda hiç iddaa bayisi bulunmamakta milllet oynamak için kilomtrelerce gidiyor ve ben iddaa bayiliği almak istiyorum mekan sahibiyim şartlarınız uygundur ilgilenirseniz sevinirim cep numaram 0536 211 34 69

Unknown dedi ki...

merhaba ben istanbul karagumrukte idda bayiligi istiyorum numaram 0535 364 84 83

Unknown dedi ki...

slm istanbul karagumrukte islek caddedeyim idda bayiligi istiyorum tel numaram 0535 364 84 83

Adsız dedi ki...

meraba ben ankara hüseyin gaziden akın yıldız bayilik almak istiyorum follow_665@hotmail.com ilgilenirseniz sevinirim 0312-377-10-10

Adsız dedi ki...

merhaba ben muğla köteklide iddaa bayiliği almak istiyorum 2 senedir market işletiyorum markete almak istiyorum bayiliğin ilginiz için şimdiden teşekkürler. lefterr@hotmail.com
cep:0532 733 3875

Adsız dedi ki...

Merhaba ben alanyadan Galip.iddaa bayiligi almak istiyorum ama karsi cadde de Idaa bayiiligi var fakat benim tekel bayiiligimin oldugu cadde daha islek ve yogun ve sürekli olarak bana sorulmakta acaba benimde bayiilik alma sansim var mi?
0533 3612257

Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle sondan başlayalım galip bey iddaa bayiliği alamazsınız çümkü 250 mt sağa ve sola olması gerekiyor mesafenin..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bayilik almanız için müracat ediniz müracatiniz hazır bulunsun sonra ise yapacagınz tek şey,bi dayı bulmak burası türkiyee

Adsız dedi ki...

akp yaknsan neden olmasın.özellikle belediye meclis üyelerine..her şehir için geçerli.ben bursada bu şekilde işimi hallettim.hatır ricayla.

Unknown dedi ki...

selam ben sinan iddaa bayisi olmak için ne kadar para gerekiyor ve başvurular nerelere yapılıyor yönlendirirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler

Unknown dedi ki...

yukarda belirtilen şartlar doğru değil sanırım yani 2100. dolar olduğu söyleniyor ama 40.liradan bahsediliyor.bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.5374190808

murat dedi ki...

ben de bayiliğe müracat etmek istiyorum ama nereye ve nasıl müracat yapacağım bana bir yol gösterin benim işreri garajda ve tekim garajlara öncelik varmış diye duydum şimdiden teşekkürler doganbufe@hotmail.com 05469019100

Q_cuk dedi ki...

istanbul bakırköyden selçuk
bende düşünüyorum ama benım gördüğüm 250 metre mesafe kuralı çok çiğneniyo.:Hep dipdibe.Bİ dayı mı bulsak napsak?

Adsız dedi ki...

iddaa bayisi açacagımda verilmeme gibi risk varmıdır

Adsız dedi ki...

İzmir Mendereste iddaa bayisi açmak istiyorum Nereye müracaat etmemiz gerekiyor yardımcı olursanız seviirim şimdiden tşk ederim zorgül_06@hotmail.com

Unknown dedi ki...

selam. balıkesir paşaalanı mevkiine iddaa bayiliği almak istirorum. hem canlı maç yayınları hemde iddaa oynanacak güsel bi kompleks planım war yardımcı olabılırmısınız? 05324971892

mayki dedi ki...

merhaba site yöneticisi. izmir kemeraltında tekel ve büfe işletiyorum. iddia bayisi olmak istiyorum,metrekarem ve konumum mükemmel. yardımcı olur ve beni bilgilendirirseniz sevinirim. saygılarımla; gürol aykaş.0 555 872 89 56 ---- 0 232 482 13 35

mayki dedi ki...

merhaba site yöneticisi. izmir kemeraltında iddaa bayisi olmak istiyorum. metrekarem ve konumum mükemmel.yeni dönemde tekel ve büfe olarak işime devam ediyorum.aynı noktaya iddaa ve sayısal koymak istiyorum.eğer yardımcı olmaya çalışırsanız çok sevinirim.saygılarımla... gürol aykaş 0 555 872 89 56...0 232 482 13 35

Adsız dedi ki...

Merhaba; ben koyundere beldesi menemen izmir'den yazıyorum. Beldemizin nüfusu 10.000, ama bir tane iddia bayisi yok, benim iki tane marketim var bir tanesi çok mükemmel yerde,buradaki insanlar tamamen iddia hastası insanlar. Bunun üzerine adıma iddia bayiliği verilmesini arz ederim.
saygılarımla.
İş Tel: 0 232 846 21 03
Cep Tel: 0 535 567 98 61

Adsız dedi ki...

slm ben ist gaziosmanpaşa karayolları mah. esnfıyım ..mahallemizn potansiyeli ist nufusunun üzerindedir..mahallemizde bir tek iddaa bayiisi yoktur..iddaa bayiiliği almak istiyorum..yardımcı olursanız sevinirim..tel 05373426291

Adsız dedi ki...

Merhaba Anadolu yakası Sarıgazi bölgesinde iddaa bayiliği almak istiyorum.Konu ile ilgili bilgi almak ve görüşmek için haberlerinizi bekliyorum.Saygılarımla Z.YALÇIN 0537684 73 73

KoPuK_VeLeT dedi ki...

çanakkale gelibolu veya lapsekide bayilik almak istiyorum 3 yerden herhangi biri olabilir bilgilerinize
murattsengull@gmail.com
05434906117

Adsız dedi ki...

10000 (onbin) adet makinamız için internet üzerinden iddia bayiliği başvuru yapacakların inteltek@group.com adresinden başvuruları kabul edilicektir yada ( büyükdere caddesi uso center no:61 kat:12 maslak/istanbul) adresinden yazılı olarak yapmaları gerekmektedir başvuru için son gün 30 ocak 2009 olup bu tarihten sonra başvuru kabul edilmiyecektir....

başvuru sahiplerine gerekli bilgi ve şartlar tarafımızdan yazılı olarak yapılacaktır....



Inteltek internet tek.yat.ve dan.tic.aş

muser dedi ki...

MRB BEN İZMİRDEN ESER İZMİRDE COK İŞLEK CADDEDE BAYİİ ACMAK İSTİYORUM ACMAK İSTEDİĞİM YERDE İDDAA BAYİİ YOK VAR OLAN YERLE ARASI 1000KM İLGİLENİRSENİZ COOK SEVİNİRİM TEL 0506 598 71 97

Adsız dedi ki...

SLM BEN ESKİŞEHİRDEN REMZİ YILDIZ İDDAA BAYİLİĞİ AÇMAK İSTİYORUM İŞLEK BİR CADDE OLAN EĞİTİMCİLER /SAKARYA/CADDESİ 38/B TEKEL BAYİ İŞLETMEKTEYİM İNSANLAR ÇARŞIYA 10 KM GİDEREK İDDAA OYNAMAK ZORUNDA KALIYOR 3 MAHALLEYE HİTAP EDBİLECEK BİR NOKTADAYIM İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM TEL=05364125545

jemil dedi ki...

selam ben istanbuldan cemil bildiğim cok guzel bir yer var tam idaa bayisi olacak yer acil bayılk almak istiyorum bana yardımcı olun 0544 623 92 25

zekeriya dedi ki...

BEN AFYONDAN ZEKERİYA 15000 NÜFUSLU BİR İLÇEDE İKAMET EDİYORUM BURDA İDDA BAYİSİ YOK LÜTFEN YARDIMCI OPLURMUSUNUZ İDDA BAYİSİ AÇMAK İSTİYORUM. 05448349142 z.turgut33@hotmail.com

zekeriya dedi ki...

İDDA BAYİSİ AÇMAK İÇİN NEREYE MÜRACAT EDİYORUZ LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ

Adsız dedi ki...

Eskişehir'de acilen iddaa bayiliği almak istiyorum dönerseniz sevinirim.533 542 21 11

Adsız dedi ki...

İSTANBUL PENDİK CİVARINDA İDDAA BAYİLİĞİ AÇMAK İSTİYORUM. YARDIMCI OLURMUSUNUZ. 0539-743-82-08
ugursr@hotmail.com

kerim dedi ki...

merhaba ben kerim menteşe antalya manvgattan büfe market işlletiyorum 4 yıldır aynı adresteyim gerekli evraklarım hazır yerim uygun bana yakın bayii 1.5 kilometre uzaklıktadır bulunduğum cadde şu ank işletilen iddaa bayiliğinden daha işlek bir caddedir oranın yaptığı işin daha iyisini yapacağımdan eminim ilginiz için teşekkür ederim en kısa süre içerisinde cevap bekliyorum tel..0534 293 06 34

kerim dedi ki...

merhaba ben kerim menteşe antalya manvgattan büfe market işlletiyorum 4 yıldır aynı adresteyim gerekli evraklarım hazır yerim uygun bana yakın bayii 1.5 kilometre uzaklıktadır bulunduğum cadde şu ank işletilen iddaa bayiliğinden daha işlek bir caddedir oranın yaptığı işin daha iyisini yapacağımdan eminim ilginiz için teşekkür ederim en kısa süre içerisinde cevap bekliyorum tel..0534 293 06 34

Adsız dedi ki...

merhaba ben hatice altay balıkesir edremit zeytinli beldesinde 16 yıldır esnaflık yapıyorum beldemizde idabayisi vardı ama kapandı beldemizin idabayiliğine itiyacı vardır bende bubayiliği almak istiyorum yerimiz kira deyil kendi dükanımız kirasorunumuz yoktur ve işlek cadedeyiz 35metre karekulanım alanımızvar en kısa zamanda bayilik almak istiyorum 05358421615 lütfen cevabınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

merhaba ben kahramanmaraştan aydın nedirli iddaa bayiligi almak istiyorum tüm koşullar mevcut cevabınızı bekliyorum kahramanmaras merkez 5415466869

Adsız dedi ki...

MERHABALAR BEN MERSİN MERKEZ ÇARŞIDA TEKEL BÜFESİ İŞLETMECİSİYİM.İDDAA BAYİLİĞİ ALMAK İSTİYORUM FAKAT BİR SORUN VAR 50 METRE İLERİMDE BİR İDDAA BAYİİ VAR AMA O CADDE ÜSTÜNDE VE BU CİVARDA TEK.AYRICA BU İSTEĞİ KENDİMDEN ÇOK MÜÜŞTERİLERİMİN İSTEĞİDİR.ÇÜNKÜ BU BAYİİ BU MUHİTE YETERSİZ KALIYOR.EĞER Kİ İLGİLENİRSENİZ BEN BU GÖREVE TALBİM.BİLGİNİZE AZİZ YILMAZ 0536 881 19 59/ 0324 238 74 21 MERSİN azizyilmaz3358@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba iddaa bayii acmayı düşünüyorum ve diğer iddaa bayii ile arasında gerekli mesafe bulunmaktadır... ve diğer iddaa bayiine oranla daha şık ve daha müşteri odaklı bir dükkan acmayı düşünüyorum...
SAYGILARIMLA...
mrt_34_@hotmail.com (0532 642 91 89)

Adsız dedi ki...

Kayseride Yenidoğan- Ziyagökalp semtlerinde oturmaktayım bu çevrede hiçbiryerde idaa bayisi yok ve insanlar akın ederek çarşıya gitmekteler iddaa bayisi açacam yardımcı olun LÜTFENNN
SAYGILARIMLAAAAA
demirtas51@hotmail.com(05373188276)

Adsız dedi ki...

erzurumun aşkle ilçesin de bayilik bulunmamakta burya bayilik almak istiyorum yardımcı olun aytac 05347077922

hilmisorgut dedi ki...

sakarya serdivan ilçesinde faal durumdaki işyerime müşterilerimin yoğun isteği üzerine işletmeme iddaa bayiliği talebinde bulunuyorum.Dikkate almanızı önemle rica ediyorum.
Hilmi Sorgut
05374605763
hilmisorgut@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben istanbul tuzla tepeören mah.iddaa bayii acmak istiyorum beldemizde iddaa bayii yoktur okan üniversitesi 5km orhanlı 6km orta mah 3km ve bütün sanayi kurulusları tepeörende örnek,maret.rotopak,mutlu akü,mermerciler sanayi ve boyacılar sanayi siteleri tuzla organize sanayi sitesi talep var numaram;05323731485 esnafım

Adsız dedi ki...

iddaa bayii açmak istiyorum izm
rde mevki yerde dükkanım var 0535 211 89 81 yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

ben istanbul sultançiftliğinde oturuyorum.idda bayi açmak istiyorum ganyan bayi yanında bir dükkanım var.Bana yardımcı olursanız memnun olurum.. acil tel: 0546 468 93 93

Adsız dedi ki...

mrb bn zeki ist gop da oturuyorum.İdda bayii açmak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz yerim musait idda bayii için acilll tell: 0538 721 00 84

Unknown dedi ki...

yerim musait gaziosmanpaşada .idda ve sayısal makinesi almak istiyorum yardıcı olurmusunuz
544 2513646

Adsız dedi ki...

selamın aleykum ben ali kayseride işlek caddede dukkanım var yakınına stat yapılıyo idda bayisi acmak istiyorum şimdiden ilginize tesekkur ederim. burda cok kötü dukkanlara idda bayılıgı veriliyor.Benım dukkkanımın guzel olmasına rağmen bana verilmiyor

Adsız dedi ki...

selamın aleykum ben ali kayseride işlek caddede dukkanım var yakınına stat yapılıyo idda bayisi acmak istiyorum şimdiden ilginize tesekkur ederim. burda cok kötü dukkanlara idda bayılıgı veriliyor.Benım dukkkanımın guzel olmasına rağmen bana verilmiyor
tel:0536 989 11 22

Adsız dedi ki...

merhaba ben eskişehirde iddaa bayii açmak istiyorum üniv. yakın işlek cad. ve bizim mahalle dağir yan mahallelerde iddaa bayyii yok ilgilenirseniz sevinirim tel. 05384047574

Adsız dedi ki...

Buraya telefon numarasi yazanlarin hepsi geri zekali insanlar. Sizden ne adam olur nede idda bayi..

Burasi spor toto teskilatimi aptal insanlar????

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Istanbul dan Sedat

Bayilik acmayi dusunuyorum fakar sorum olacak. Bayilik sartlari tamamiyla bundanmi ibaret,2100 $ teminat yetiyormu yoksa daha baska harcamalar olacakmi?

Ilginize simdiden tesekkurler.

Adsız dedi ki...

2000 Dolar 2003'teydi , ben 16.300 Dolar ödedim daha geçen hafta.
Spor Toto Teminat tutarını arttırmış. Bayi olmak isteyen 16000 doları ödüyo.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar özür dilerim bayilik başvurusunu spor toto yamı yoksa inteltek şirketinemi başvuru yapacagız cevap yazarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

idaa

Adsız dedi ki...

iddaa bayimi devir ediyorum ilgileneler için ygt_4242482269@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selam ismin mehmet alı mardin ilinin mazıdagı ilçesinde ikamet etmekteyim .mardinin mazıdagı ilcesinde iddaa sportoto sans oyunlarının bayiligini acmak istiyorum buranın nüsusu 15 bin burda bir tane iddaa bayisi var ama bende bir tane acmak istiyorum kendime ait dükkanın iş yerim var lütfen yardımcı olurmusunuz tesekürler 0534 237 94 96 0506 581 33 23

Adsız dedi ki...

slm ben fatih iddaa bayi açmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim bursa inegöl bankalar caddesine

Adsız dedi ki...

slm kocaeliden özgür altıkulaç kacaeli kartepe ilçesinde iddaa bayii acmak istiyorum bulundugumuz yerleşim yerlerinde iddaa bayiiligi yokdur bu konuda iletişime gecerseniz sevinirim saygılar 0 546 762 45 00 altikulac1@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben bülent karaağaç ordu dan idda bayiliği almakistıyorum bana yardımcı olurmusunuz. 05055608584_04522253145

Adsız dedi ki...

merhaba ben yılmaz istanbuluda bayilik istiyorum.
burock.ist@gmail.com yada 05064185878

Unknown dedi ki...

gop iddaa bayiliği açmak istiyorum

ankara gop

0537478 06 06

Adsız dedi ki...

merhaba ben tokattan bayram dirik tokat merkezde iddaa bayiliği almak istiyorum şimdiden ilginize teşekkürler tel 05428414603 msn dirikbayram@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hakan_pehlivan07

Adsız dedi ki...

hakan_pehlivan07@hotmail.com arkadslar öncelikle merhaba bende şimdiye kadar cok yazdım buralara telefon numaralarımı cok söeledim dükkanımın güsel yerde oldugunu ama gercekten dönen olmadı üzücü bişey bende cok yazdım googleden İDDAA diye cok okudum cıkan ları akıllarda sorular felan ama sonunda açtım bayimi karlı iş pesinden kosturmanızı isterim yani gercekten güsel temiz iş aktısı koktusu yok soruları olan arkadslar varsa uygun oldukca yazarım mail adresimi yazdım yukarıya

kolay gelsin herkese...

Adsız dedi ki...

- Marttan sonra yeni bayilikler kura ile verilecek noter huzurunda.

- Bayilik teminatı 13000 + 3300 dolar toplam 16300 USD Amerikan doları

- Bayilik devri, yaza doğru , TJK daki gibi paralı bir şekilde serbest olacak.Yani bayilik devralmak isteyen 70-80 bin doları gözden çıkarsın, ondan aşağıya kimse devir yapmaz o zamana..Çünkü Spor toto devreden bayiden para isteyecek.. Ya da kurayı bekleyip şansınızı deneyeceksiniz ..

- Bayilik sayısı 4000 adetten 6000 adete çıkacak ama bu sayı önümüzdeki 10 sene(2019'a kadar) içinde çıkacak.. yani bu sene kimse yeni 2000 bayilik açılcak diye beklemesin. tahmini 100-200 bayilik verilir bu sene.

- Şu anda eski usül bayilik verildiği söylendi..ama yine de tanıdık aracılığı ile 45-50 bin lira istiyolar hava parası.. bi de üstüne spor totoya 16.000 dolar teminat yatırıyosunuz.. bulan varsa alsın..

Adsız dedi ki...

slm ben izmir torbalıdan bülent samacan iddaa bayiliği almak istiyorum yerim müsait.05365929887

Adsız dedi ki...

slm ben izmir torbalıdan bülent samacan sayısal bayiliği almak istiyorum yerim müsait.05365929887

Adsız dedi ki...

merhaba adana ceyhanda sayısal bayiligi olan bir işletmeciyim sayısalımın yanına iddaa bayiligi almak istiyorum iş yerim hastahane cad. olup işlek bir yer olmasından dolayı talebin yogun olması dolayısıyla bu basvuruyu kendimde bir görev olarak kabul ediyorum... tlf:05323607365 bu talebimi en kısa sürede iş yerimi denetleyip bana cevap vermenizi arzederim...
N.KEMAL YILDIRIM
SAYGILARIMLA...

Adsız dedi ki...

merhaba adana ceyhanda sayısal bayiligi olan bir işletmeciyim sayısalımın yanına iddaa bayiligi almak istiyorum iş yerim hastahane cad. olup işlek bir yer olmasından dolayı talebin yogun olması dolayısıyla bu basvuruyu kendimde bir görev olarak kabul ediyorum... tlf:05323607365 bu talebimi en kısa sürede iş yerimi denetleyip bana cevap vermenizi arzederim...
N.KEMAL YILDIRIM
SAYGILARIMLA...

Adsız dedi ki...

merhaba adana ceyhanda sayısal bayiligi olan bir işletmeciyim sayısalımın yanına iddaa bayiligi almak istiyorum iş yerim hastahane cad. olup işlek bir yer olmasından dolayı talebin yogun olması dolayısıyla bu basvuruyu kendimde bir görev olarak kabul ediyorum... tlf:05323607365 bu talebimi en kısa sürede iş yerimi denetleyip bana cevap vermenizi arzederim...
N.KEMAL YILDIRIM
SAYGILARIMLA...
msn:kezman_omer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba adana ceyhanda sayısal bayiligi olan bir işletmeciyim sayısalımın yanına iddaa bayiligi almak istiyorum iş yerim hastahane cad. olup işlek bir yer olmasından dolayı talebin yogun olması dolayısıyla bu basvuruyu kendimde bir görev olarak kabul ediyorum... tlf:05323607365 bu talebimi en kısa sürede iş yerimi denetleyip bana cevap vermenizi arzederim...
N.KEMAL YILDIRIM
SAYGILARIMLA...
msn:kezman_omer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba adana ceyhanda sayısal bayiligi olan bir işletmeciyim sayısalımın yanına iddaa bayiligi almak istiyorum iş yerim hastahane cad. olup işlek bir yer olmasından dolayı talebin yogun olması dolayısıyla bu basvuruyu kendimde bir görev olarak kabul ediyorum... tlf:05323607365 bu talebimi en kısa sürede iş yerimi denetleyip bana cevap vermenizi arzederim...
N.KEMAL YILDIRIM
SAYGILARIMLA...
msn:kezman_omer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

msn:kezman_omer@hotmail.com
tlf:05323607365
adres:hastahane cad...CEYHAN
iş yeri no:6127927
tlf:05466408200
ceyhan/ADANA
SAYGILARIMLA BU NUMARALAR VEYA ADRESLERDEN BANA ULASA BİLİRSİNİZ...

Adsız dedi ki...

msn:kezman_omer@hotmail.com
tlf:05323607365
adres:hastahane cad...CEYHAN
iş yeri no:6127927
tlf:05466408200
ceyhan/ADANA
SAYGILARIMLA BU NUMARALAR VEYA ADRESLERDEN BANA ULASA BİLİRSİNİZ...

Adsız dedi ki...

msn:kezman_omer@hotmail.com
tlf:05323607365
adres:hastahane cad...CEYHAN
iş yeri no:6127927
tlf:05466408200
ceyhan/ADANA
SAYGILARIMLA BU NUMARALAR VEYA ADRESLERDEN BANA ULASA BİLİRSİNİZ...

Adsız dedi ki...

msn:kezman_omer@hotmail.com
tlf:05323607365
adres:hastahane cad...CEYHAN
iş yeri no:6127927
tlf:05466408200
ceyhan/ADANA
SAYGILARIMLA BU NUMARALAR VEYA ADRESLERDEN BANA ULASA BİLİRSİNİZ...

Adsız dedi ki...

msn:kezman_omer@hotmail.com
tlf:05323607365
adres:hastahane cad...CEYHAN
iş yeri no:6127927
tlf:05466408200
ceyhan/ADANA
SAYGILARIMLA BU NUMARALAR VEYA ADRESLERDEN BANA ULASA BİLİRSİNİZ...

Adsız dedi ki...

slm alanyadan mahmut demiryakan
iddaa bayisi olmak istiyorum yardımlarınız için şimdiden teşşekürler:)
yardımcı olacak kardeslerim beni facebooktan yada google den bulsun ..
alayınızın gözlerinden öperim
007 jeko

Adsız dedi ki...

merhaba ben Tarık Çetinkaya ben yaklaşık on yıldır esnaflıkla uğraşıyorum.Bulunduğum caddede de idda bayii bulunmamaktadır.Gayet işlek ve minibüs ve yayaların süre kli gidiğ geldiği işlek bir cadde.Burda idda bayiliği yok ve çok gerekli.Dikkate almanızı istiyorum burda idda bayiliği yok talebinize arz ederim.Bayilerle de aram çok uzak.Semtimize idda bayii yok yok yok.Numaram:05325274752 Önemle söylüyorum burda idda bayii yooook....

Adsız dedi ki...

Bayiliğimizi devrediyoruz. Sağlık sebeplerinden dolayı. Bayilik isteyen kişinin adına ve istenilen adrese açılacaktır.

45.000 TL devir bedeli istemekteyiz. İlgilenenler mail atsınlar lütfen.
benimo@gmail.com

murat dedi ki...

mearba ben murat onbaşı bulunduğum bolgede hiç bir iddaa bayisi bulunmamaktadır onun için acil idaa bayisi istiyorum maddiyat önemli değildir bilgilerinize arz ederim 0 543 209 35 11 ilgilerinizi bekliyorum

Adsız dedi ki...

SLM ADIM SÜLEYMAN NİŞANCI ANTALYA NIN KORKUTELİ İLÇESİNE 20 KM UZAKLIKTA İLÇENİN EN BÜYÜK KASABASI OLUP İLÇEYE NAZARAN ÇEVRESİNDEKİ YERLEŞİM YAERLERİNE YAKINLIĞI SEBEBİYLE DAHA KALABALIK BİR KİTLEYE MERKEZİ OLARAK HİZMET VEREN YELTEN KASABASINDA İNTERNET VE OYUN SALONU İŞLETMEKTEYİM İDDA BAYİLİĞİ ALMAYI İSTEYİP İLGİLENMENİZİ BEKLİYORUM 0 555 490 45 28. TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

slm ben levent gaziantepte iddia bayi açmak istiyorum devretmek isteyenler varsa buraya yazsınlar.teşekkürler

Adsız dedi ki...

hj

Adsız dedi ki...

s.a samsundan yazıorum benım ısyerım cok ıyı bır noktada ıslerımde cok ıı ıddaa oyununa cok yogun talep var ıddaa sırketıne gunluk en az 1 500 tl hasılat yaparım yardımcı olcak arkadaslar warsa yada yetkılıler lutfen yardımcı olun 03627412710 05439699999.. CETİN KEŞEF KAVAK SAMSUN

Adsız dedi ki...

slm ben 2003 yılında sayısala basvuru yaptım tum sartlar uygundu ısyerımde cok ıyı yerde ıdı genel mudurluge yazı yazdım cvp geldı serı nolu dosyada geldı ama yınede kura sans cok zor almak. hatta devır ıslemı dahı olmuyor hıcbır sekılde devır almak mumkun degıl.. bazı arkadasların dedı gıbı cok buyuk torpıl ankarada dayı oda bızde olsa zaten ıdda bayılıgıyle ısımız olmaz demı saygılar hasan kaya samsun

GÖKHAN GERÇEK dedi ki...

NEVŞEHİRDE İDDAA VE ALTILI GANYAN BAYİİM SATILIKTIR. İSTEYENLER BU NUMARAYLA BANA ULAŞABİLİRLER 05337155230 NEVŞEHİRDE ŞEHİR MERKEZİNDE VE TEKTİR İLGİLENEN ARKADAŞLARA DURUYURULUR.

Adsız dedi ki...

İDDAA BAYİLİĞİ İSTEYENLER emre_0679@hotmail.com MAİL ADRESİNDEN ULAŞABİLİRLER.

Adsız dedi ki...

slm idda bayii açmak istiyorum dükkanın yeri cadde üzeri ve işlek.dükkan durumu 125mkare.nüfsun çok yoğun olduğu bi semt.istanbul esenyurtta.diğer iddaa bayii ile arasında mesafe çoktur.talepte çok olduğu için bende açmak istiorum .yardımcı olursanız memnun olurum .iyi çalışmalar.tel:05324679362..muhammed_taskin@hotmail.com bu adreslerden ve numaradan ulaşabilirsiniz teşekkürler

Adsız dedi ki...

slm idda bayii açmak istiyorum dükkanın yeri cadde üzeri ve işlek.dükkan durumu 125mkare.nüfsun çok yoğun olduğu bi semt.istanbul esenyurtta.diğer iddaa bayii ile arasında mesafe çoktur.talepte çok olduğu için bende açmak istiorum .yardımcı olursanız memnun olurum .iyi çalışmalar.tel:05324679362..taskin__muhammed@hotmail.com.com bu adreslerden ve numaradan ulaşabilirsiniz teşekkürler

Adsız dedi ki...

slm idda bayii açmak istiyorum dükkanın yeri cadde üzeri ve işlek.dükkan durumu 125mkare.nüfsun çok yoğun olduğu bi semt.istanbul esenyurtta.diğer iddaa bayii ile arasında mesafe çoktur.talepte çok olduğu için bende açmak istiorum .yardımcı olursanız memnun olurum .iyi çalışmalar.tel:05324679362..taskin__muhammed@hotmail.com.com bu adreslerden ve numaradan ulaşabilirsiniz teşekkürler

Adsız dedi ki...

slm idda bayii açmak istiyorum dükkanın yeri cadde üzeri ve işlek.dükkan durumu 125mkare.nüfsun çok yoğun olduğu bi semt.istanbul esenyurtta.diğer iddaa bayii ile arasında mesafe çoktur.talepte çok olduğu için bende açmak istiorum .yardımcı olursanız memnun olurum .iyi çalışmalar.tel:05324679362..taskin__muhammed@hotmail.com.com bu adreslerden ve numaradan ulaşabilirsiniz teşekkürler

Adsız dedi ki...

iddaa ve sayısal bayii açmak istiorum .yardımcı olur musunuz..maddiyat onemlı degıldır..05324679362...taskin__muhammed@hotmail.com

Adsız dedi ki...

iddaa ve sayısal bayii açmak istiorum .yardımcı olur musunuz..maddiyat onemlı degıldır..05324679362...taskin__muhammed@hotmail.com

Adsız dedi ki...

iddaa ve sayılsal bayii almak istiyorum dükkanım işlek cadde üzerindedir yoğun talep var onur633@hotmail.com

esener dedi ki...

ben esener deniz karsin selim ilcesinde bayilik almak istiyorum butun şartlarınızı kabul ediyorum tlf0545 557 00 50 yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

dfdsf

Adsız dedi ki...

ben kemal sapan ıspartadan bayilik almak istiyorum.kemal_sapan@hotmail.comgsm:05437119447

suphan dedi ki...

slm diyarbakır silvandan iddaa bayiligi için müracat ediyorum bütün şartlarınızı kabul ediyorum silvanli_ali21@hotmail.com tel 05364796174 05447927750

Adsız dedi ki...

İyi Günler İstanbul Avcılarda işlek caddede olan büfemizi iddia bayisi yapmayı düşünüyoruz.Gerekli herşeyimiz hazır sadece sizler ile irtibata geçmem gerekiyor.mail adresim : sertan.d@hotmail.com tel numaram :0 537 233 23 94 teşekkürler.

Adsız dedi ki...

ülkemizde suan ekonomik kriz ve issizlik sartlarina bakildiginda cok insanimiz kendine eglence bir yandan da kisa yoldan nasil para kazanirim yollarini ariyorlar iddaa turkiyeye geldigi gunden beri en popüler sans oyunlari konumunda ilk siraya oturmustur suan faaliyette olan bir is yerim var ancak ek olarak ta iddaa bayilik talebinde bulunucam BURSA nin Yildirim ilcesindeyim neden bayilik istiyorum onu da belirteyim etrafimizdaki insanlarin hergun yakinarak neden bu iddaa bayiisi bu kadar uzak yakinlarda olsa ne kadar guzel olur diyor uzak oldugu icin bazen oynayamiyorlar buda iddaa icin önemli bir problem neden daha yüksek hedefler olmasinki yuksek kazanclar.eger gerekli hassasiyet gösterilip bana ulasmak icin msn hesabim a.z.i.z.s.e.n@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ne kekolar var bu türkiyede a.k ulan acın telefon ögrenin adam yazmıs cok işlek yerdeyim verin bitanae keko yazmıs yok herşeyi kabul ediyom gönderin :):):):) spor toto tesklatındakiler bu yazıları okuyup ne gülüyorlardır gercektennnnn ben öyleseine merakımda yazdım bakdımm iddaaa diye nren bileyim böle kekoların yazdıgını bundan sonra devamlı bakcam ama buraya iyi oldu sabah sabah :):) arkadslar bu işler böle olmaz netten isiyon makina gelcek heee spor toto teşkilatından rica ediyorummmmm bunları bulun özellikle bayilik vermeyinnn ......

Adsız dedi ki...

ya siz hastamısınız arkadasım her haberin altına adınızı numaranızı yaziyosunuz ulan burdan size bayilik werceklerinimi sanıyosunuz hakkaten allahım sen akıl wer su mallara:)) siz beni güldürdünüz ya allahda sizi güldürsün mallar!!!

Adsız dedi ki...

Arkadaşım, ben burdan birinin yardımı ile aldım bayiliğimi.. Sen Türkiyede herşey kuralı ile mi işliyo zannediyosun?
alamıyosan bayiliği konuşma.. terbiyesiz..

mehmet dedi ki...

merhabalar,ben bursadan mehmet.işlek cadde üzerinde 160 m2 kendi iş yerimde iddaa bayiliği açmak istiyorum.yetkili kişilerin ilgileneceğini umut ediyorum.iyi çalışmalar dilerim.tel:0532 605 99 01

Adsız dedi ki...

merhabalar ben istanbul çamlıcadan yazıyorum idda bayii almak için 3yıldır uğraşıyorum bir netice alamadım lütfen yardımcı olurmusunuz tel 0216 520 14 08 SEZER ASLAN mailim sezeraslan36@hotmail.com

Adsız dedi ki...

üşilöpo

Adsız dedi ki...

serkan şahin istanbul esenyurta iddaa bayiligi açmak istiyorum acil 0530 313 76 91 02126200923

Adsız dedi ki...

ben nigde den nigde de idda bayi acmak istiyom nigdenin enişlek caddesi olan bor caddesinde aşmak istiyom burda burda tek bayi var oda cok sıra oluyor insanlar oynamak istemiyor ilgilenirseniz sevinirim 0532 406 32 11

Adsız dedi ki...

meraba nigde den alpaslan site yöneticilerinden bir ricam var ben nigdeye idda bayi acmak istiyorum ne şekilde ve nasıl bayilik alabiliriz yardımcı olursanız teşekür ederim 0388 232 53 50 cep 0532 406 32 11

Adsız dedi ki...

ADSIZ DEDİ Kİ BEN EDİRNEDEN MERKEZDEN İDDAA BAYİLİĞİ AÇMAK İŞTİYORUM İLGİLENLERİN 05384560689 VEYA 02842121388 NOLU TEL ARASINLAR

Adsız dedi ki...

Ben Ömer Konya Çumrada iddaa bayiliği açmak istiyorum.. Bulunduğum yerde hiç iddaa bayiliği yok yaklaşık 30-40 bin nufusu olan bir yer, meraklı kişi sayısıda oldukça fazla. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. 05546368463 yardımcı olmak isteyenler bu numaradan bana ulaşabilirler. teşekkürler

Adsız dedi ki...

ben adnan mersinde iddaa bayyiliği açmak istiyorum bulunduğum yerde fazla bayi yok iyi bir potansiyel yakalayacağıma inanıyorum yardımcı olabileceklerin 0536 582 45 33

Adsız dedi ki...

arkadslar ıdda bayılıgı acmak ısteyenler arasın benı 05554416740 ama parası olan arasın
tel kapalı olabılır mesaj cekın

Adsız dedi ki...

selam arkadaslar kilis e iddaa bayisi açmak istiyorum şartların hepsi bana uygun lütfen birileri yardımcı olsun nereye müreaccat edecegimii eger bir gün bayii acarsam burdakii arkadaaslarada nasıl ne yapması gerktigini hergün yazacagım herkese teşekkürler 05345485251 msn: yasin_ozkaya79@hotmail.com

berat dedi ki...

merhaba adım BERAT DEMİRTAŞ ben bursanın inegöl ilçesinde oturuyorum ve bayilik şartlarınızı okudum işlek bir cadde üzerinde bir dükkanım var ve bende sizin bir bayiniz olmak istiyorum ve size de o istediğiniz 2100dolar teminatı ödeme güçüm bulunmaktadır eğer sizin içinde uygunsa bana ulaşmanızı rica edicem size msn ve cep telefon numaramı vermek istiyorum...berbatow_16@windowslive.com 05415959499 bana ulaşırsanız sevinirim iyi günler...BERAT DEMİRTAŞ

Adsız dedi ki...

Berat Bey Teminat 2004 senesinde 2100 Dolardı.. Şimdi teminat olarak 16.300 dolar para alıyorlar. Üstelik Devir yasalaştığı için Spor Toto da devir işlemi için bir ücret talep ediyor. 5000 dolar da ona desek. Devreden kişi de bedavaya bayilik veremeyeceğine göre . Bayilik almak isteyen bir kişi en az 36.000 TL yi teminat ve devir bedeli + devir edecek kişinin isteyeceği ücret o da şu sıralar 35.000 - 50.000 arası değişiyor benim araştırdığıma göre.. toplamda 70.000 - 85.000 TL ye yasal olarak iddaa bayisi olabilirsiniz. Ama unutmayın bedavaya bile devreden birini bulsanız teminatınız ve spor toto devir bedeli 36.000 TL dir.. Parası olmayan boşuna bayilik aramasın... Ayrıca Bayilik komisyonlarının %8 brüt ten, %10 brüte çıkacağı da doğrudur ama haftalık belirli bir tutarın üstünde satış yapanlar için. Herkese kolay gelsin. Yanlış bilgilere itibar etmeyiniz. Resmi gazetede 28 Şubat itibari ile çıkan haberle, bayilik verilmesi sadece kura ile olacaktır. Birisi size bayilik veriyorsa sizi dolandırıyodur. Devir ise aynı kanuna göre yukarıda belirttiğim şartlarda gerçekleşecektir.

aydın dedi ki...

teminattan hariç masraf ne kadar dır iddaa bayii açmak isterim yardımcı olursanız sevinirim istanbul bağcılardan aydın fsm1354_ftih@hotmail.com

Adsız dedi ki...

istanbul Ataşehirde market sayısal bayisiyim iddaa bayisi olmak istiyorum.nereye nasıl başvurabilirim okay kılıç 0535 3998386 okay.kilic@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben adanadan uğur balıkçı adananın en işlek mahallesi olan dağlıoğlu mahallesine bir iddaa bayiliği almak istiyorum bize en yakın iddaa bayisi en az 25 dk arabayla gidiyoruz lütfen yardım edin
msn adresim mardinli.ugur4913@hotmail.com
telefon 0539 337 03 02

Adsız dedi ki...

Merhaba,

İddaa da bayilik devirlerinin ve adres değişikliğinin serbest olduğunu herkes artık biliyor. Zaten 28 Şubat 2009 tarihli resmi gazetede de yayınlanarak bu resmen yasallık kazandı.
Spor Toto henüz bunun uygulamasına başlamadı fakat yakında başlayacaktır. Adres değişikliği için de , devir bedeli için de belli miktarlarda ücret talep ediliyor. 16.500 dolar gibi de bi teminat tutarı var.

Ben varolan iddaa bayimi tüm bu masraflar dahil 120.000 TL ye devir ediyorum. Almak isteyen kişi sadece dükkanını tutup makinasını kuracaktır. Onun dışında bir masrafı olmayacak.

Ciddi olarak ilgilenenler, iddaa2000@gmail.com adresine mail atabilirler.

İstediğiniz bayiyi araştırın. Eğer yeri iyi biyerdeyse en az aylık 4.000 - 5.000 TL lik geliri vardır.

Adsız dedi ki...

arkadaslar iddaa bayiliğinin devri diye bir şey söz konusu değildir, buradan size olduğunu yazanlarda sadece bir dolandırıcıdır bu gibi kşilere itimat etmeyin. sportoto.gov.tr adresinden detaylı olarak yasal yollarını görebilirsiniz, buradan numaralarınızı deşifre etmeyiniz.

Adsız dedi ki...

devir diye bişey yok diyen arkadaşım, spor toto yu bş de arayıp sorsan da gerçekleri öğrensen..
Buyur ben sana resmi gazetede bu ay başında çıkan yeni yönetmeliği gönderiyorum..

Sen de madde 22 'yi bir okursan sevinirim.

http://rega.basbakanlik.gov.tr/eskiler/2009/02/20090228-12.htm

Adsız dedi ki...

Merhabalar

İstanbulda iddaa bayisiyim yukardaki arkadasımın dedıgı gıbı 28 subat 2009 15755 sayılı resmı gazeteye istinaden iddaa bayilerinin devir hakkı spor totonun belirlediği bir rakam yatıralarak gercekleştirilecektir.Devirler mayıs ayında başlayacaktır.Bununla beraber spor toto 16300 usd teminat istemektedir ( bu temınat sızın ama spor toto tarafından tutulmaktadır oyunlarınız karsılıgı ıcın) ve devir ucretı + bayılık ıcın verılecek rakamla bu rakam 120 bın lirayı bulmaktadır.

Bayimi devir edeceğim ilgilenen arkadaşlar varsa sinsin_66@hotmail.com mail adresım görüşebiliriz.
Lütfen ciddi ilgilenen arkadaşlar yazarsa sevinirim....

Adsız dedi ki...

nevsehirdeki iddaa bayıni ve ganyan bayiligini devredecegiz.gercekten ilgilenen alıcı arkadaslar arasın...iddaa bayili icin devir hakkı vardır nakıl işlemi vardır yok diyen arkadaşlara inanmayın.spor toto dan bilgi alabilirsiniz...inanmayan arkadaslar..05337155230

FETHİYELİ dedi ki...

DAYINIZ YOKSA BENİM GİBİ BÖN BÖN BAKINIRSINIZ!BEN FETHİYEDE 5 SENEDİR BAYİLİK BEKLİYORUM .ESKİ BAYİLER 2. ŞUBEYİ AÇMAYA BAŞLADI.DAYIYI BULURSAM SORACAM NASIL OLUYORDA OLUYOR DİYE????

Adsız dedi ki...

merhaba ben mehmet ali iddia bayiliği açmak istiyorum kapalı bulunan yeni bir iş yerinde bu mümkünmü yardımcı olursanız sevinirim.

05428251282

kardomoz_1@hotmail.com

teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

merhaba ben işyeri açmak istiyorum tarsusta şunu gördüm heryerde idda bayi var ama yüzüncü yılda yok ve sayısal yok bir şans istiyorum saygılarımla timuçin şahin tl.05398113637

Volkan dedi ki...

Merhaba;
Ben Volkan ve Antalya'da tamamen yasal yollardan iddaa bayiliği açmak istiyorum. Devreden yada makinayı sağlayabilecek olan var ise telefonum 05554364553 ve mail adresim volkankasar@gmail.com, bana bu yollarla ulaşabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

bir arkadaşın dediği gibi ne kadar mal varsa bu siteye toplanmış. Yok çok acilmiş ,yok çok işlek caddede dükkanı varmış bilmem ne şudur budur daha ne diyim .Fakat spor toto teşkilatı bu insanlara cevap vermeyecekseniz bu siteyi neden açtınız.Siz ne iş yaparsınız

Adsız dedi ki...

ben yılmaz ankarada idda bayiliği almak istiyorum yardımcı olacak birini arıyorum 0535 603 28 28

Adsız dedi ki...

Mersin İl Sınırları içerisinde bayilik isteyenler, İddaa bayiliğimi yasal yollarla devrediyorum.

Devir şartlarını www.sportoto.gov.tr adresinden görebilirsiniz.


"
28.02.2009 TARİHLİ SPOR MÜSABAKALARINA DAYALI SABİT İHTİMALLİ VE MÜŞTEREK BAHİS OYUNLARI UYGULAMA YÖNETMELİĞİNE İSTİNADEN 20.03.2009 TARİHLİ YÖNETİM KURULU KARARI GEREĞİNCE BAYİLİĞİNİ ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA DEVRETMEK İSTEYENLERİN TALEPLERİ TEŞKİLATÇA DA UYGUN GÖRÜLDÜĞÜ TAKTİRDE BAYİLİĞİ DEVREDEN KİŞİNİN TERMİNAL VE HASILAT TEMİNATI KENDİSİNE İADE EDİLİR. BAYİLİĞİ DEVRALAN KİŞİ İSE 10.000. AMERİKAN DOLARI BAYİLİK DEVİR BEDELİ ( 3.300 ) AMERİKAN DOLARI TERMİNAL TEMİNATI VE ( 13.000 ) AMERİKAN DOLARI HASILAT TEMİNATINI YATIRDIĞI TAKTİRDE DEVİR İŞLEMİ GERÇEKLEŞİR.

NOT :
1) NOTER TASDİKLİ DEVİR DİLEKÇESİ.

2) BAYİLİĞİ DEVRALAN KİŞİ BAYİLİĞİ DEVRALDIĞI TARİHTE ADRES DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAK İSTER İSE İLK ADRES DEĞİŞİKLİĞİNDEN ADRES DEĞİŞİKLİĞİ BEDELİ ALINMAZ.

3) MÜRACAATLAR BAYİLİĞİ DEVREDEN VE DEVRALAN KİŞİLERİN ŞAHSEN SPOR TOTO TEŞKİLAT BAŞKANLIĞIMIZIN NENEHATUN CADDESİ NO:40 GAZİOSMANPAŞA / ANKARA ADRESİNE BAŞVURUDA BULUNMALIDIR.
"

MERSİN il sınırları içerisinden ilgilenenler olursa benimo@gmail.com adresine mail gönderiniz.

İyi günler.

Adsız dedi ki...

Ataşehir'in civarında iddia bayiisini devretmek veya ortak olmak isteyen kişiler lütfen arasın....05367427561

Adsız dedi ki...

salam arkadaslar bende sizin gibi iddaa bayiliğii acmak istiyorum ist oturuyorum banada yardımcı olursanız sevirim MSN:Asil_yilmaz47@hotmail.com şimdiden tşklr

Adsız dedi ki...

İstanbul anadolu yakasındaki bayiimi devredeceğim ilgilenen arkadaslar mail atabilirler sinsin_66@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende ideaa bayi açmak istiyorum ama bişeyi merak ediyorum burada bukadar yorum yazan kişiler var acaba bunlara cvp. veriyormusuunuz yoksa buradamı kalıyor. neyse ne yapmam gerekir bi iş sahibi olmak için cevap verirseniz baran_37_ist@hotmail.com'a mail atarsanız sevinirim.. saygılarımla.

Adsız dedi ki...

Bu sayfa Spor Toto Teşkilatı tarafından açılmamıştır. O yüzden Spor Toto yetkilileri buradan kimseyi cevaplamaz.

Zaten Spor Toto kendi resmi sayfasında Bayilik başvurularının ne zaman başlayacağını açıkladı.

Mayıs ayında başvurular başlayacak ve bayilikler her ile değil sadece ihtiyaç olan bölgelere verilecek. Bayilik verilecek il ve ilçeleri zaten tahmin edebilirsiniz bir ilde veya ilçede yeteri kadar bayi varsa oraya bayilik verilmez.

Bayilikler Noter huzurunda ve kura ile belli olacak. Bunun dışında bir bayilik verilmesi mümkün değil. Kura çekimleri halka açık yapılacak.

Yasa ile belli olan verilecek bayilik sayısı 2.000 adettir. Fakat bu sayı İddaa'nın ihale geçerlilik tarihi 2019 senesine kadar yayılarak dağatılacaktır.

Bu sene içinde 100 ila 200 arası bayilik verilmesi planlanmaktadır. Başvuru sayısının fazla olması ve verilecek illerin kısıtlı olması nedeni ile kura ile bayilik alınma şansı da azalmaktadır.

Devir ise yine Spor Toto'nun resmi sitesinde açıklandığı üzere belli şartlarda yapılmaktadır. Ve devralacak kişi 26.300 Dolar (16.300 Doları teminat olarak ödenecek) ödeyerek , devreden bir kişiden bayiliği rahatça alabilir. Üstelik devir işleminde aynı şehir içinde olmak kaydı ile adres değişikliği yapmak serbesttir. Tabiki devreden kişinin aldığı hava parası buna dahil değildir.

Toplamda hava parası ve teminatlar dahil şu sıralar bayilik devirleri 90 bin ile 120bin TL arası değişmektedir.

Bu açıdan bayilik alacak kişilerin eğer paraları varsa direk devir yoluna gitmeleri yoksa da şanslarını kura ile denemelerini tavsiye ederim.
Unutmayın İddaa da ortalama 4bin-6bin tl aylık gelir geldiği düşünülürse 1-2 yılda verdiğiniz parayı hayli hayli çıkarıyosunuz. verdiğiniz paranın 25.000 tl si zaten teminat ve sizin paranız.

Bu bilgiler bana aittir ve Spor Toto'yu bağlamaz. Siz daha ayrıntılı bilgi ve yasal başvuru için www.sportoto.gov.tr adresinden bilgi alabilirsiniz.

Herkese bol şans.

Adsız dedi ki...

Antalya'da iddaa bayiliği alacağım ancak tamamen yasal yollardan almak istiyorum yani ya devir yoluyla yada spor toto dan sıfır makina alacağım. Makina ayarlarım diyen yada devrederim diyen var ise bana 05554364553 numaralı telefondan yada volkankasar@gmail.com adresinden ulaşabilir. Ancak lütfen arayacak olan arkadaşlar makineyi devir almak için benim ekstradan ödemem gereken 16300$ teminat artı 10000$ devir ücretini de yani 42000 lira gibi bir rakamı spor toto ya ödemek durumunda kalacağıma da hesaba katarak iletişime geçsinler. Ben bu işi bu ay içerisinde yapacağım ve en iyi teklifi veren arkadaşla anlaşacağımı düşünüyorum. Lütfen ciddi iseniz benimle bağlantıya geçin...

Adsız dedi ki...

IDDAA MAKINEME % 50 KAR ORTAGI ARIYORUM....
Izmir il sinirlari icerisinde yaya ve tasit trafigi yogun olan is yeri ve dukkan sahipleri arayin goruselim.Sartlarda anlasabilirsek Spor totodan anlasacagimiz yere NAKIL yaptirarak % 50 KAR ortagi olarak calistirmak istiyorum.Ben yurtdisinda oldugumdan isin basinda bulunmayacagim.mail adresim erturul_44@mynet.com veya erturul35@mynet.com Tlf: 0 966 567 509 684

Adsız dedi ki...

selamm ankara kazan ilçesındeyım 40000 ykın nufusu bulunmaktadır suan 1 tek ıddıa ve loto bayısı vardır artı kazanda önde gelenlerdeyım cevrem muhutım ve dukkanım ana merkezde olup kımsenın tesırı altında kalmaksızınn bayılıgıme yardımcı olursanız sevınırımmmm sevgıler saygılarr 312 8145868 kemal nott : ıstedıgınız sekıldee kazanda destek verebılırım beledıye baskanı meclıs uyesıne kadar

Adsız dedi ki...

ankara ıl sınırları ıcınde ıddaa bayılıgımı devır edecegım resmı devır ıcın spor toto şartlarına uyan arkadaslar arasın.0532 4150883 ali

Adsız dedi ki...

DEVREN İDDAA BAYİİSİ ALMAK İSTEYENLERE DUYRULUR..

GELİRLER : TOPLANAN HASILATIN % 6.4 (MÜNHASIR BAYİLER İÇİN
DİĞERLERİ % 5 .
NO T.: BAŞKA GELİR YOK..ÇAY, POGAÇA SATARSIN DİYENLERE KANMAYIN
YADA SORUN ONLARA KENDİLERİ NEDEN SATMIYORLAR !!!

GİDERLER: YANINIZA MİNMUM BİR KİŞİ DAHA LAZIM..EMEKLİ BULURSANIZ SİGORTADAN FELAN
YIRTARSINIZ..MİN MASRAFI 750 TL / KİŞİ
750 TL/AY ELEKTRİK +ISITMA + ISITMA +MECMUA vb….
KİRA : 1000 YTL - 30-40 BİN TL AYLIK CİRO İÇİN
ARTIRMAK İSTERSEN MİN… 2.5-3 BİN TL / AY KİRA GİDERİ VAR
VERGİ : YILLIK KAZANÇ PRİMLERİNİN %38.5 VERGİ OLARAK ÖDENİR.***********************DİKKAT

SONUÇ : DEVİR ALINACAK BAYİİNİN FİYATI AYLIK YADA YILLIK CİRO PARAMETRESİNE GÖRE HESAPLANIR..
AYLIK 50 BIN YTL CİRO YAPAN YERİ ALIYORSANIZ ,ÖMÜR BOYU MAKİNAYA ÇALIŞMAYI GEÇTİK ,EKSİDE KAPATIRSINIZ.
NOT : 12. AYIN TAMAMI DOLU DEĞİL 2-3 AYI ÖLÜ SEZONDUR VE ÖLÜ SEZON MAYIS ORTASI BAŞLAYACAK VE
2-3 AY DEVAM EDECEK.HASILATI HESAPLARKEN DOGRU HESAPLAYIN VE DİKKAT EDİN
SİZE, 60-70 BİN TL CİRO YAPIPDA SİZDEN 50 BİN YTL İSTEYENLERİN HEPSİNİ ÇİZİN ,HEMDE SİZE BEN BU KADAR KAZANIYORUM
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,,,,
SEN ŞUNU YAPARSINI BUNU YAPARSIN,YERİNİ DEĞİŞTİRİSİN DİYENLERİ BİR KALEM ÇİZİN VE BOŞUNA KENDİ KENDİNİZE
ZENGİN OLMA HAYELLERİ KURMAYIN 31 ÇEKMEYİN KAFANIZDA, BENDEN SÖYLEMESİ .
ÇÜNKÜ, BEN MAKİAMI DAHA YENİ DEVRETTTİM, BU DEVİR İŞİ İMDADIMA YETİŞTİ, VE ELİMDEN ÇIKARDIM..BİRAZ ZOR OLDU AMA
İÇİME SİNMEDİ BUNLAR BURADADA SIRF BU YÜZDEN YAZIYORUM ,VİCDANIM RAHATLASIN DİYE..
DEVİR ALACAKLAR BOŞUNA SİKİLMEYİN..
DEVİR ALINACAK MAKİNA AYLIK 50 BİN YTL HASILAT GETİİRYORSA BU BAŞABAŞ NOKTASIDIR..GETİRİ 60 BİN YTL Yİ AŞIYORSA
BELKİ KARA GEÇERSİNİZ ÇOK SIKI VE İYİ TAKİP EDİYORSANIZ..YOKSA HEP ZARARDASINIZ..
SONUÇ : 60-70 BİN YTL AYLIK HASILAT TOPLAYAN MAKİNAYA VERECEGİZNİZ DEVİR MASRAFI MAX 10 BİN TLDİR..
SİZ BUNA GÖRE ,DİĞERLERİNİ HESAPLAYABİLİLİRSİNİZ..
(10 BİN USD HİBE VE YAKLASIK 16BİN USD TEMİNATIDA HESAPLAMAYI UNUTMAYIN)

MkRoP 28 dedi ki...

s.a. ben İSTANBULDAN HASAN işlek bir caddede şuan faal durumda olan dükkanımı iddaa bayisi yapmayı düşünüyorum vediğer iddaa bayisine 700 ya da 800 m. uzağındayım ve buradaki insanla aşağıya inmek istemeyim gitmedikleri için ya kuponları tutup elinde patlıyor yada herhangi bir çoçuğu gönderiyorlar gelin siz bize şu bayiliği verin hem insanlar dert yanmasın hemde çocuklar yürüyerek faturayı yatırmasınlarr NO:0535-287-41-68 ARAMANIZI BEKLİYORUM. SAYGILARIMLA...

Adsız dedi ki...

Bir de %38,5 vergi demişsin. BEnce senin muhasebecin seni keklemiş, ben %20 gelir vergisi ödüyorum. E tabi giderlerimle o vergi de düşüyo baya.. seni baya kazıklamışlar anlaşılan.

Bana 1 tane bayi söyle burada %5 komisyon alan.. Bekliyorum cevabını.. her bayi %6.44 net komisyon alır.
Bu komisyonda yakında % 8,5 olacak net.. (%10-11 brüt), eğer bölge toplantısına gittiysen bunu bilirsin.

Sen demek ki karaktersiz birisin ki, bir insanı nasıl kazıkladığını anlatıyorsun. Vicdanın rahatlamaz çünkü sen vicdansızsın.

Benim içim rahat kardeşim, elime her ay 4.000 TL net para geçiyor vergiyi düşünce. Sen az satış yapıyosan o senin sorunun. Senin kişiliğinde birinin müşterisi de kaçar zaten.

Ben bayiliğimi devretmiyorum. Devralmak isteyenler de endişelenmesin, iyi bir yerde, sağlam müşterilerle çok güzel iş yaparsınız. Eğer borca oynatmazsanız zarar da etmezsiniz. Bu kadar basit.

Hesap ortada vergi belli , komisyon belli siz kendi hesabınızı yapın öyle girin işe. Ama bu seviyesiz arkadaşın söylediği gibi kimse 10.000 dolara felan devir etmesin bayiliğini .Emeğinize yazık.

Arkadaşım %5 komisyon alan bayileri söyle bana bakayım, bi de 1000 seyyar bayiliği nasıl 2000 e çıkardın.. Yalancısın sen.. kafaları karıştırma, gerçeklerle gel buraya...

ünal arslan dedi ki...

ankarada bayilik almak istiyorum bu arada arkadaşlar iddia yeni bir bayilik vermeye başlıyormuş ilgilenlere duyurulur seyyar iddia bayiliği mayısta verilmeye başlanacakmış

Adsız dedi ki...

istanbul devren iddaa baayii 70.000ytl artı olarak spor toto 16.300dolar teminat ve 10.000 dolar devir parası istiyor.yani hepsinin toplamı 110 milyar ediyor ciddi alıcılar mail atsın . burcakcancancan@hotmail.com fiyatta pazarlık yoktur.tşk

Unknown dedi ki...

Slm ben kayseriden mehmet nedir bu iddaa furyası anlamadım gitti birtürlü aydınlatacak biri yokmu bende idda bayii açayım yahuuuu herkes açıyo anasını satayım hızırrr yetişşşşşşşşş 05553350404

Adsız dedi ki...

unal bey ankaradaki iddaa bayiliğimizi devredeceğim cepten ulaşabilirsiniz 532 4150883

MkRoP 28 dedi ki...

Şu anda faal durumda olan dükkanımı, iddaa bayisi yapmayı düşünüyorum. işlek bir caddedeyim. verdiğiniz şartlara uygunum. ilgilenirseniz memnun olurum.
adres: yeşiltepe mh. bahçeyolu sk. No: 175 yeşiltepe/ayazağaköyü/ist. tel: 0212 289 85 03
0536 232 71 81

yetkili: YAKAMOZ BÜFE

Adsız dedi ki...

İddaa bayii mi devrediyorum acildir.Ciddi almak isteyenler irtibata gecmelerini rica ederim.irtibat adresi sinsin_66@hotmail.com

Acildir fiatın icinde teminat ve devir ucretı yoktuur.

makına ucreti 60.000tl dir ister şimdiki yerinde iste kendi yerınızde yapabılırsınız

Adsız dedi ki...

iddaa bayiliği devralmak veya açmak istiyorum ismim ünal 0532 608 62 42

Adsız dedi ki...

merhaba ben şanlı urfada idaa bayiiligini almak istiyorum işlek caddedeb tekel bayiligim var kendi işyerim nereye başvuracagımı bilmiyorum tlf numaram 0542 605 90 09 yrdımcı olursanız çok sevinirim iyi çalışmalar dilerim gözde tekel bayii

Adsız dedi ki...

Mersin İl Sınırları içerisinde bayilik isteyenler, İddaa bayiliğimi yasal yollarla devrediyorum.

Devir bedeli

16.300 Dolar - Spor Toto Teminatı
10.000 Dolar - Spot Toto Devir Bedeli
28.000 Dolar - Devir Ücreti

Toplam 54.300 Dolar, bunun 16.300 Doları Spor Toto teminatıdır, ve ilerde bayiliği iade ettiğinizde geri alacaksınız.

Mersinde ilgilenenler buraya veya iddaacafe@gmail.com adresine mesaj yazınız.

NOT: Bayiliği , 250 metre mesafe kuralına uyarak istediğiniz yere taşıyabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

merhaba ben HAKAN ÇALIŞKAN İSTANBUL PENDİKTE İDDAA BAYİİ AÇMAK İSTİYORUM İLGİNİZE TEŞEKÜRLER

Adsız dedi ki...

MRB.BEN ŞAFAK. ADANA.. İDDAA BAYİSİ AÇMAK İSTİYORUM..KENDİME AİT ADANANIN EN GÜZEL CADDELERİNDEN BİRİNDE 2 KATLI MAĞAZAM VAR.. İLGİLENİRSENZ SEVİNİRİM.. 0535 660 47 80

Unknown dedi ki...

iddaa bayiliği açmak isteyen ve bu konuda ciddi düşünen arkadaşlar iddaa_bayilik@iddaa.com adresinden irtibata geçebilirler...

Adsız dedi ki...

adana iddaa bayimi devrediyorum tüm masraflar dahil 110000tlye ilgilenler 4595427nolu tlfonu araya bilirler ciddi olanlar arasın

Unknown dedi ki...

iddaa bayiliği için iddaa_bayilik@iddaa.com adresinden ulaşabilirsiniz. 1 ay içerisinde bayilik ve cihaz kurulumu. ciddi anlamda ilgilenenler irtibata geçsinler lütfen..

Adsız dedi ki...

aydın merkez bulvarında iddia bayiliğini rica ediyorum no 05437612637 05057430882 çetin karakaş

Unknown dedi ki...

TR'nin HER YERİNE 1 AY İÇERİSİNDE BAYLİK VE SIFIR CİHAZ KURULUMU... BÜTÜN MASRAFLAR DAHİL 95.000 TL. Ciddi olarak düşünenler iddaa_bayilik@iddaa.com adresinden irtibata geçebilirler...

Adsız dedi ki...

iddaa_bayilik@iddaa.com adresiyle mesaj yayınlayan arkadaş yalancı ,
öle bi mail adresi yok.. iddaa.com , inteltek'e ait bir site..tuzağa düşmeyin..

Adsız dedi ki...

denizlide bayiligini devreden varsa ben almak istiyorum.tel:5557288916

Unknown dedi ki...

slm.hatayın dörtyol ilçesinden mustafa yakut.Bayilik almak istiyorum.Bulundugum yer 6500 seçmenin bulunduğu ve iddia bayisinden 4 km uzak bir yer ilgilenirseniz sevinirim.
0326 712 32 70

Unknown dedi ki...

TR'nin HER YERİNE 1 AY İÇERİSİNDE İDDAA BAYİLİĞİ VERİLİR... iddaa_bayilik@iddaa.com

Adsız dedi ki...

Mersin İl Sınırları içerisinde bayilik isteyenler, İddaa bayiliğimi yasal yollarla devrediyorum.

Devir bedeli

16.300 Dolar - Spor Toto Teminatı
10.000 Dolar - Spot Toto Devir Bedeli
içinde olmak üzere

Toplam 90.000 TL, bunun 16.300 Doları Spor Toto teminatıdır, ve ilerde bayiliği iade ettiğinizde geri alacaksınız.

Mersinde ilgilenenler buraya veya iddaacafe@gmail.com adresine mesaj yazınız.

NOT: Bayiliği , 250 metre mesafe kuralına uyarak istediğiniz yere taşıyabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

antalyada 8 yıldır işyerim var cep telefonu üzerine idda bayiligi almak istiyorum işlek bir cadde olup devlet hastanesi m egitim müd yanında BURHAN YILDIRIM 05326170554

Unknown dedi ki...

Antalyada kalabalık bi cadde üzürinde geniz bi işyerim var yakınlarda iddaa bayısı yok ben buraya iddaa bayisi acmak istiyorum yardım ederseniz sevinirim.

Unknown dedi ki...

TR'nin HER YERİNE İDDAA BAYİLİĞİ VERİLİR: KONU İLE CİDDİ OLARAK İLGİLENENLER iddaa_bayilik@iddaa.com ADRESİNDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER...

Adsız dedi ki...

acilen iddaa bayisi devralmak istiyorum türkiyeni neresinde olursa olsun...
0543 502 74 73
ensaryilmaz22@hotmail.com

ulaşır beni bilgilendirirseniz veya devretmek isterseniz çok sevinirim iyi günler...

Samsun dedi ki...

Samsun da satılık İddaa Bayii 75 ooo ytl Spor Toto giderleri alıcıya ait.
smavili@mynet.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben bursadan mesut bursa ilinde iddaa bayiisi açmak istiyorum dükkanım ana cadde üstü işlek bir yer ve asıl artım bence oldugum mahallede kesinlikle iddaa bayii yok yardımcı olursanız sevinirim...
03534671343-- 05435361628 tirebolulu_mesut_028@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kimseye bayilik verdikleri yok işinize bakın .bunlar bayilik vermezler.

Adsız dedi ki...

kimseye bayilik vermiyolar diyen arkadaş, bi zahmet spor totonun sayfasına baksanız da abuk sabuk sallamasanız bi tarafınızdan..

http://www.sportoto.gov.tr/PopUP/21.htm

Bahis dedi ki...

İddaa bayilik açmak isteyenler Kıbrıs bahis üzeri iddaa oynatabilirsiniz hemde teminatsız vede her maça tek bahis yapma olasılık fazlalığı oran yüksekliği ile birde % 5 oynattığınızdan % 5 de kazanandan alarak iddadan 5 katı daha fazla kazanabilirsiniz ilgilenenler diabloos_ca@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben de iddaa bayisi olmak istiyorum yudem_07@hotmail.com

Adsız dedi ki...

İzmir Bornova pazar yerinde çalışır vaziyette müşterisi hazır 5 yıllık iddaa bayimi devir etmek istiyorum nakil yapmak isteyenlere yardımcı olunur.ilgilenenler 0531 633 51 22

Unknown dedi ki...

iddaa_@msn.com mail adresinden iddaa bayiliği için irtibata geçebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

merhaba ben Ercan kartal ağrı diyadin ilçesinde iddaa bayiliği almak istiyorum 15000 nüfuslu ilçemizde 1 tane iddaa bayisi var işlek yerde olmadığı gibi iddaa severler ilgisizlikten şikayetçi ben işlek bir yerde cafe ortamında iddaa bayiliği almak istiyorum
yardımcı olursanız sevinirim 0546 976 22 72 d.komando-04@hotmail.com

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 285   Yeni› En yeni»

Yorum Gönder