26 Nisan 2011 Salı

ENGLISH TIME Bayilikler Veriyor!

Firma Hakkında: Türkiye' nin ulusal ve uluslararası arenada kalitesini ve yetkinliğini kanıtlamış tek Türk Dil Okulu olan English Time, başarılı eğitim sistemi ve eğitim modeli ile, İstanbul, Ankara ve İzmit' den sonra tüm Türkiye' ye yayılıyor. İstanbul, Ankara, İzmit, Londra, Toronto, Las Vegas' da 15 merkez lokasyonda bulunan şubeleri ile 20.000' in üzerinde öğrenciye eğitim veren, 100.000' in üzerinde mezunu bulunan English Time gelecek öğretim yılında yeni bölgelerde ve şehirlerde yeni şubeler açıyor olacak. Bu karar doğrultusunda kendi şehrinde eğitim eşitliği sağlamak, Türkiye' nin en başarılı eğitim kurumunun tüm altyapısı ve olanaklarına sahip bir English Time şubesi açmak isteyen eğitimciler ve yatırımcılar English Time Genel Müdürlüğü' yle irtibata geçebilirler.

Dünya Markası Türkiye`ye Yayılıyor

English Time 1998 yılından itibaren önce İstanbul' da, sonra da yurtdışında hızla büyüyerek bir dünya markası haine geldi. Uzun zamandır yurtiçinden ve yurtdışından "English Time Şubesi" olma talepleri alan English Time, eğitim faaliyetinin sınırlarını genişleterek ülke geneline yayılmaya başlıyor. Bu doğrultuda "Franchising" sistemiyle, özgün eğitim felsefesini uygulayacak, yönetim ve işletmecilik ilkelerini paylaşacak, güven ve işbirliğine dayalı uzun soluklu iş ortaklıkları kurmaya hazırlanıyor.

Detaylı bilgi ve başvuru için;

İletişim:
Aysel İNCE - English Time Franchising Koordinatörü
Tel: 0212 288 74 20
E-mail: info@englishtime.com
WebSitesi: www.englishtime.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder