3 Ekim 2009 Cumartesi

Devtakip Araç İzleme ve Filo Yönetim Sistemleri

Firma Hakkında: Devtakip Araç İzleme ve Filo Yönetim Sistemi yazılımı Mobiltim tarafında geliştirilmiş ve pazara sunulmuş bir üründür.

2002 yılında bilişim teknolojileri alanında hizmet vermek üzere kurulmuş olan Mobiltim, Türkiye' nin CRM, elektronik ve mobil iş çözümleri (e-iş, m-iş), sistem entegrasyonu ve yazılım geliştirme hizmetlerini sunan, yenilikçi ve gelişmekte olan firmaları arasındadır.

Devtakip Bayilik Programı

Firmaların etkin araç takip ve filo yönetimi yapabilmeleri için geliştirilen bu hizmete Devtakip Bayilik Programı ile dahil olarak, Mobiltim' in sağlayacağı araç takip çözümlerini kendi markanız ve görseliniz altında pazarlayabilir, müşterilerinize sunacağınız katma değeri ve vizyonu yüksek Mobiltim çözümleriyle kârlı bir iş ortaklığına kavuşabilirsiniz.

Daha fazla bilgi ve "Bayilik Çalışma Şekilleri " ni incelemek için firmanın sitesini ziyaret edebilirsiniz.

İletişim:
Adres: Bağlarbaşı Mah. Ergenekon Sok. No: 6, Çakmak Plaza Maltepe - İstanbul
Tel: 0216 305 18 88
Faks: 0216 305 25 22
E-mail: info@mobiltim.com.tr
WebSitesi: www.devtakip.com - www.mobiltim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder