3 Ekim 2008 Cuma

Mavi Jeans

Firma Hakkında: 1991 yılında İstanbul' da kurulan, Türkiye' den dünyaya açılan ilk moda markası olan Mavi Jeans, bugün ABD, Kanada, Almanya, Avustralya, İngiltere, Danimarka, İtalya ve Hollanda' nın aralarında bulunduğu 50 ülkede 186' sı Mavi Shop olmak üzere 4.000' e yakın satış noktasında müşterileriyle buluşuyor.
Time Dergisi' nin 2006 Eylül ayında yayınlanan Style&Design sayısında dünyanın en iyi 16 jeans markası arasında gösterilen Mavi firmasının bayisi olmak isteyenler firmanın sitesinde yer alan Shop veya Corner olmaya aday bayilik başvuruları için değerlendirme kriterlerini inceleyerek online başvuru formunu doldurabilirler.

İletişim:
Adres: Eski Büyükdere Cad. No:43 4. Levent - İstanbul
Tel: 0212 371 20 00
Faks: 0212 282 60 60
WebSitesi: www.mavijeans.com.tr

1 yorum:

harbici48 dedi ki...

MERHABA İYİ GÜNLER BEN NURİ KARADAĞ BEN MUGLA MİLAS İLÇESİNDEN SİZE YAZIYORUM BURASI 50000 BİN NÜFUSLU BİR İLÇEDİR HALKI VEDE GENÇİ GİYİME DÜŞKÜNDÜR YÜKSEK OKUL OLMASI VEDE BODRUMA DA YAKIN OLMASI YABANCI TURİST AÇILIMDANDA TURİZİMLİK BİR İLÇEDİR BURDA MİLASDA ŞEHRİN MERKEZİNDE SİZİN İSMİNİZ ÇATISI ALTINDA BİR MAGZA AÇMAK İÇİN SİZDEN BİLGİ VEDE YARDIM ALMAK İSTİYORUM BU KONU HAKKINDA BANA BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM SAYGILARIMLA.

Yorum Gönder