31 Mayıs 2008 Cumartesi

Aktif Dağıtım

Firma Bilgisi: 1993 yılında kurulan Aktif Dağıtım firması, dağıtım sektöründe hizmet vermektedir. Sürekli gelişmeyi kendine ilke edinen firma, Türkiye ve dünyadaki en son teknolojik gelişmeleri kısa sürede sistemine entegre edebilen dinamik bir yapıya sahiptir.
Türkiye genelinde, çeşitli il ve ilçelerde zarf dağıtımı organizasyonunu üstlenecek, ekip kuracak ve yönetecek girişimciler bayilik için Aktif Dağıtım firmasına başvurabilir.

Firma İletişim Bilgileri:
Adres: Perpa Tic. Merkezi Elektrokent A-Blok Kat: 13 No: 1969 Okmeydanı - İstanbul
Tel: 0212 314 08 00
Faks: 0212 222 27 10
WebSitesi: www.aktif.com

4 yorum:

MAHSUN dedi ki...

İyi günler ben mersinde ikamet etmekteyim.Burada kurulu bir ofis ve ekibim mevcut.işyerimiz Mersin in merkezinde istasyon civarında işyerlerinin en yoğun olduğu bölgededir.Sizinle anlaşırsak uygun görülürse bayiniz olmak istiyoruz.bize olumlu veya olumsuz cevap veriseniz seviniriz.TELEFON : 0 324 238 49 11 FAXS: 0 324 238 49 12

yunusyilmaz dedi ki...

iyi günler ben rizeli olup rizede ikamet edıyorum rizede bir ofisim var bayiliğinizi almak istiyorum bana bu konuda yardımcı olursanız memnun olurum teşekkürler.

Adsız dedi ki...

NESİM BASTACI
hayırlı işler ben hatay merkezin de balıkçılar çarşısı ve sebze halin btişiginde bir ofisim var .30 yıllık yurdun her yöresine dağıtım ve distribtörlük yapan deneyimli bir ekipmana sahip olan bir firmayım.merkezdeki ofisim ve ekipmanımla sizlere hizmet için bayiliğinize talibim olulu veya olumsuz cevap beklerim.

Adsız dedi ki...

İyi günler bençankırıdaikamet etmekteyim.Burada kurulu bir ofis ve ekibim mevcut.işyerimizçankırının merkezinde işyerlerinin en yoğun olduğu bölgededir.Sizinle anlaşırsak uygun görülürse bayiniz olmak istiyoruz.bize olumlu veya olumsuz cevap veriseniz seviniriz.TELEFON : 05057532889

Yorum Gönder