20 Aralık 2010 Pazartesi

OKUL MARKETİM, Bayilikler Veriyor

Firma Hakkında: Kurumsal kimliğinin bir sonucu olarak OKUL MARKETİM, ülke genelinde bayilikler vererek kazan kazan mantığı ile seçkin girişimcileri seçkin bayileri arasına katmayı hedeflemektedir.

Bayilikler, Fantastic Studio/Kendi Filminde Oyna! Projesi, Okullara Yönelik Planetaryum Uzay Çadırları Kurulumları ve Okullara Yönelik 3D Sinema Gösterimi konusundadır.

Bayilik koşulları ve bayilik ücretleri aşağıdaki maddelere bağlı olarak farklılıklar gösterecektir.

Bayilik Ücret ve Koşullarını Belirleyen Unsurlar

- Bayilik talep edilen şehrin nüfusu ve sosyo-ekonomik yapısı,
- İlköğretim ve okul öncesi eğitim kurumları sayısı,
- Öğrenci sayıları,
- Bayilik konusu (Fantastic Studio/Kendi Filminde Oyna, 3D Sinema-Planetaryum Uzay Çadırları)
- Özel Koşullar.

Bayilere Sunulacak Hizmetler

- İlköğretim öğrencileri için özel yapım 3D Film,
- Fantastic Studio/6 adet özel film, 6 adet kostüm, yeşil perde, kamera, ışık,
- 3D film gösterimi ekipmanları ve 3D gözlükler,
- Planetaryum uzay çadırı ve ekipmanları ile özel yapım uzay filmi,
- Kurumsal kimlik (logo-katalog-afiş v.b.)
- 1 günlük bayi eğitimi.

Bayilik için müşteri temsilcisinden randevu talep ediniz.

Müşteri Temsilcisi: 0549 316 16 00

İletişim:
Adres: Üsküdar Cad. Ufuk Apt. No: 92/3 Rahmanlar, Kartal - İstanbul
Tel: 0216 652 18 68
Faks: 0216 374 6 61
E-mail: info@okulmarketim.com
WebSitesi: www.okulmarketim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder