20 Kasım 2010 Cumartesi

ÖZENGROUP, Bayilik Veriyor

Firma Hakkında: Yönetim, denetim, bakım, site yönetimi, AVM yönetimi, apartman yönetimi, tesis yönetimi, site yöneticisi, AVM yöneticisi, apartman yöneticisi, tesis yöneticisi alanında faaliyet gösteren ÖZENGROUP, bayilik veriyor.

Hizmet Alanları:

- Toplu yaşam alanlarının tüm mekanik ve elektrik tesisatları ile bahçe bakmı, servis hizmetlerinin yapılması,
- Residance, plaza, konut, alışveriş merkezi, iş merkezi, tesis ve apartmanlara profesyonel yönetim, denetim ve bakım hizmetlerinin verilmesi.

Firma hakkında daha fazla bilgi için firmanın sitesini ziyaret edebilir, bayilik başvurusunda bulunmak için firma ile doğrudan iletişime geçebilirsiniz.

İletişim:
Adres: Hüsrev Gerede Cad. Rüştü Paşa Sok. No: 3/A, Teşvikiye - İstanbul
Tel: 0212 227 82 22 (pbx)
Faks: 0212 227 82 52
E-mail: yonetim@ozengroup.com.tr
WebSitesi: www.ozengroup.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder