28 Ekim 2010 Perşembe

Manchester Dil Okulları Bayiliği

Firma Hakkında: 1997 yılından bu yana İngilizce eğitimi veren bir dil okulu olan Manchester Dil Okulları, açılışından günümüze kadar eğitim memnuniyeti yüksek, çok sayıda mezun vermiştir ve bu sayı her geçen gün hızla artmaktadır.

Manchester Dil Okulları Bayilik Fırsatı

Manchester Dil Okulları, 1997 yılından bu yana İngiltere' de hizmet vermektedir. Uzun süredir yurtdışından Manchester Dil Okulları' nın şubesi olma talepleri alan okul, sonunda bu talepleri Türkiye ve Amerika eğitim faaliyetinin sınırlarını genişleterek ülke geneline yayılmaya başlıyor. Bu doğrultuda 'Franchising' sistemiyle, özgün eğitim felsefesini uygulayacak, yönetim ve işletmecilik ilkelerini paylaşacak, güven ve işbirliğine dayalı uzun soluklu iş ortaklıkları kurmaya hazırlanıyor.

Manchester Dil Okulları, Yurtdışında ve Türkiye' de Büyüyor

Türkiye' nin ulusal ve uluslararası alanda kalitesini ve yetkinliğini kanıtlamış Manchester Dil Okulları, başarılı eğitim sistemi ve eğitim modeli ile ilk şubesini Erzurum' da açıyor, çok yakında da İstanbul, Ankara, Kayseri, Bursa, Amasya, Hatay ve Zonguldak' ta yeni şubelerini açarak Türkiye' ye yayılmaya devam edecektir. Bu karar doğrultusunda kendi şehrinde Türkiye' nin en başarılı eğitim kurumu olmayı hedefleyen, gereken tüm altyapı ve olanaklara sahip bir Manchester Dil Okulu şubesi açmak isteyen eğitimciler ve yatırımcılar Manchester Dil Okulları Genel Müdürlüğü ile iletişime geçebilirler.

İletişim:
WebSitesi: www.manchesterdilokullari.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder