27 Haziran 2010 Pazar

Emülzer Asfalt Evi

Firma Hakkında: Türkiye'nin ilk yalıtım firması olan Emülzer, kullanım kolaylığı olan ve uygulandığında en yüksek kaliteyi sağlayan likit yalıtım ürünleri konusunda Türkiye' nin öncü kuruluşudur. ISO 9001 standardı ile üretilen ve aynı zamanda üretim hatalarına karşı sigortalı olan Emülzer ürünleri; metrolardan sulama kanallarına, köprülerden barajlara, konutlardan havuzlara kadar her türlü su yalıtımı uygulamasına olanak veren kalite ve çeşitliliğe sahiptir. Bu ürünlerden bazıları Türkiye'de sadece Emülzer tarafından üretilmektedir...

1. Havuz, su deposu yalıtım ürünleri
2. Banyo-mutfak-tuvalet yalıtım ürünleri
3. Teraslar ve teras bahçeleri yalıtım ürünleri
4. Temel-bodrum-asansör çukuru yalıtım ürünleri
5. Baca dibi-kör cephe-gizli dere yalıtım ürünleri
6. Restoratif ve dekoratif görünmez şeffaf yalıtım ürünleri
7.Özel uygulama ürünleri

- Basınçlı suyun durdurulması
- Ray, saha betonu vb. derzlerin doldurulması
- Isı yalıtım levhalarının yapıştırılması
- Deniz betonlarının korunması
- Poliüretan koruma
- Shingle montaj

8. Yardımcı yalıtım ürünleri

- Yalıtım süzgeçleri
- Geotekstiller
- Drenaj levhaları

Bayilik talep formu için firmanın sitesini ziyaret edebilirsiniz.

İletişim:
Adres: Cebeci Cad. No: 73, Küçükköy - İstanbul
Tel: 0212 537 25 00 (pbx)
Faks: 0212 617 23 80
E-mail: export@emulzer.com.tr
WebSitesi: www.emulzer.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder