21 Mart 2010 Pazar

STROTON Hızlı Konut Sistemleri ve Yalıtım

Firma Hakkında: Konya Organize Sanayi Bölgesi' nde 2000 yılında kurulmuş olan STROTON Hızlı Konut Sistemleri ve Yalıtım A.Ş., 20.000 m2 alan üzerinde 9.500 m2 kapalı alana sahip modern fabrikası, İstanbul ile Ankara Bölge Müdürlükleri ve Türkiye genelindeki yaygın bayi ağı ile faaliyet göstermektedir. Yüksek kalite ısı yalıtımı sağlayan ürünlerin yanı sıra Türkiye' nin ilk ve tek ICF konut sistemi üreten modern tesisidir.

Yüksek teknoloji enjeksiyon makinaları ve kalıplarıyla üretilen, farklı ihtiyaçlara cevap veren Avrupa standartlarındaki ürünleriyle birçok kalite belgesine ve ödüle sahip olan STROTON; güvenlik, sağlık, çevre ve tüketicinin korunması ile ilgili tüm koşulları yerine getirerek EPS ısı yalıtım sektöründe CE belgesini alan ilk firmadır.

ISO 9001 kalite sistemiyle üretim yapan firma ısı yalıtım sektörünün tüm ihtiyaçlarına cevap verebilecek nitelik ve kalitede, uygulama alanlarına göre değişen yoğunluk ve ebatlardaki ürünleriyle pazarın güçlü markalarından biridir.

2001 yılında ICF Konut sistemi ürünüyle inşaat sektörünün "Oscar Ödülü" olarak bilinen "Altın Çekül" ödülünü alan STROTON; her yıl büyüyen makina parkı ve yeni yatırımlarıyla ısı yalıtımında EPS sektörünün kalite sembolü haline gelmiştir.

STROTON Hızlı Konut Sistemleri ve Yalıtım A.Ş.' ye bayilik başvurusunda bulunmak isteyenler, bayi başvuru formuna firmanın sitesinden ulaşabilirler.

İletişim:
Adres: Organize San. Böl. 8. Sok. No:21, Selçuklu - Konya
Tel: 0332 239 13 18 (pbx)
Faks: 0332 239 13 30
WebSitesi: www.stroton.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder