13 Ekim 2009 Salı

İletim Elektrik Bayilik

Firma Hakkında: 1980 yılında İslam Demir, Yüksel Demir, İlhan Demir, Kenan Şengün tarafından kurulan İletim Elektrik, izolasyon malzemeleri, kavi emaye bobin teli ve elektrik motorları pazarlamak amacıyla kurulmuştur.

Firma, 1984 yılından itibaren presbant, polyster film, makaron çeşitleri, bant çeşitleri, motor ve güç kondansatörleri AC/DC kontaktörler w otomatlar kompakt şalterlerle diğer otomasyon malzemeleri ithali yaparak pazar payımızı büyütmek bu alanda ülkemizde sayılı kuruluşlar arasında olma çabası içerisindedir.

İletim Elektrik bayisi olmak için firmanın sitesinde yer alan bayilik formunu doldurarak başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

İletişim:
Adres: Bankalar Cad. İletim-Şark Han No: 16/A, Karaköy - İstanbul
Tel: 0212 243 34 24
Faks: 0212 243 34 15
E-mail: iletim@iletimelektrik.com
WebSitesi: www.iletimelektrik.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder