5 Ağustos 2009 Çarşamba

GÖKTİM | pen6 Balkon Camlama Sistemi

Firma Hakkında: "Balkon Camlama" ve "Kış Bahçeleri" sektöründe tercih edilen, özenilen, gelişmeye ve öğrenmeye açık bir organizasyon olmak vizyonu ile hareket eden Göktim Ltd. Şti., hem camlama sistemi pen6' da hem de diğer alüminyum aksesuarlarda pres alüminyum kullanmaktadır. Profilleri termikli olup; bu işlem profillerin boyandığında daha sağlıklı boya tutmasını sağlamaktadır.

"pen6 Balkon Camlama Sistemi" nde kullanılan vida, civata, setuskur... vs malzemeler paslanmaz aksesuarlarda bir dünya devi olan WURTH firması tarafından üretilmekte olup Göktim Ltd. Şti. adına sertifikalandırılmışlardır.

Yaşam kalitesini arttırmak için en iyi, en kaliteli, en hesaplı ürünleri ve hizmetleri sürekli olarak sağlamak misyonuyla çalışmalarına devam eden firma, "pen6 Balkon Camlama Sistemi" için Türkiye genelinde bayilikler verecektir.

Bayilik ile ilgili detaylı bilgi almak için firmanın sitesini ziyaret edebilirsiniz.

İletişim:
Adres: İnkılap Mah. Fevzi Paşa Cad. No: 95/A, Ümraniye - İstanbul
Tel: 0216 630 11 44
Faks: 0216 632 82 17
E-mail: info@goktim.com
WebSitesi: www.goktim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder