2 Nisan 2009 Perşembe

Rodin Hills

Firma Hakkında: Rodin Hills, 2001 yılında İstanbul' da kurulmuş olup; modern çizgisi, farklı tarzı ve kalitesini çağdaş kadın ve erkeğin şıklık ve sadeliği ile birleştirerek günlük hayata adapte eden bir tarz yakalamıştır.

Tasarım, üretim ve lojistik çalışmalarını İstanbul Merter' de 1.500 m2' lik binasında yürüten Rodin Hills, Türkiye genelinde perakende olarak 9 firma mağazası, 14 shop ve 39 satış noktası ile hizmet vermektedir.

Firmanın ürünlerini incelemek için firmanın sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Firmanın bayisi olmak isteyenler, firmanın sitesinde bulunan "Bayilik Başvuru Formu" nu doldurarak başvurularını gerçekleştirebilirler.

İletişim:
Adres: Keresteciler Sitesi Çınar Sok. No:44/2 Merter, Güngören - İstanbul
Tel: 0212 642 43 45
Faks: 0212 642 43 64
E-mail: info@rodinhills.com.tr
WebSitesi: www.rodinhills.com.tr

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben gitim gördüm ve tek kelimeyle harika ben bayilk aldın ve tafsiye ederim

Yorum Gönder