11 Ocak 2009 Pazar

ONEL A.Ş. PVC Pencere Kapı Sistemleri

Firma Hakkında: Kapı ve pencere sistemleri imalatı ve satışı yapan ONEL A.Ş., 2008 yılında kurulmuştur.

ONEL A.Ş. bugün CNC makina parkuru ile (dorado, safir, vela, elite ve prestige) olmak üzere 5 ayrı seri, HSBS, kepenk, katlanır kapı pivot paralel sürme olmak üzere 5 ayrı sistemi ithal aksesuarlar ile üretmektedir.

Firma tarafından bayilikler verilecektir. Bayilik başvurusu talebinde bulunmak isteyenler firmanın sitesinde yer alan formu doldurabilirler.

İletişim:
Adres: Küçükbalıklı Mah. Ordulu Sok. No:52 Osmangazi - Bursa
Tel: 0224 215 01 53
Faks: 0224 215 02 99
E-mail: info@onelas.com
WebSitesi: www.onelas.com

3 yorum:

Adsız dedi ki...

şirketinizin adı Onel mi? Önel mi?

Adsız dedi ki...

Şirketin adı Onel, pvc pencere imalatı yapıyoruz,

Adsız dedi ki...

S.a Pvc Niz Kaç Bin Serileri Var Bayilik Almak İstiyorum Eğer Kriterleriniz Bana Uyarsa Bayilik Arıyorum Hepsini Kontrol Ediyorum Bana Ulaşabilirmisiniz 0544 458 1987 BURDUR/GOLHİSAR

Yorum Gönder